Pagina 35 van 208

Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens

Geplaatst: 16 apr 2011, 23:49
door Steven
Inderdaad, de coach opstelling zorgt voor minder binnenwanden en verloren hoeken waardoor je meestal de maximum kan halen dat uit een rijtuig te halen is.

Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens

Geplaatst: 16 apr 2011, 23:53
door Stijn91
Steven schreef:Inderdaad, de coach opstelling zorgt voor minder binnenwanden en verloren hoeken waardoor je meestal de maximum kan halen dat uit een rijtuig te halen is.
Is de bedoeling van zo een treinen om zoveel mogelijk mensen te vervoeren.

Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens

Geplaatst: 17 apr 2011, 00:04
door Asterix
Als je kijkt naar het grootste deel van de zetelopstelling in de Desiro (allemaal achter elkaar, kijkend met de rijrichting mee), dan is het moeilijk te geloven dat een 'coachopstelling' zoals in de M6 meer plaatsen zou genereren?

Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens

Geplaatst: 17 apr 2011, 00:10
door Steven
coachopstelling in een trein wil enkel iets zeggen over de ruimtelijke indeling niet over de opstelling van de stoelen alleen.
coachrijtuigen zijn i11 rijtuigen bijvoorbeeld maar een M6 is dat niet omdat ge zowel links als rechts van de deuren na het instappen zitplaatsen hebt.

Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens

Geplaatst: 17 apr 2011, 01:09
door Teach2
^^ Coach-opstelling is niet meer of niet minder dan dat de stoelen achter mekaar staan, en niet tegenover mekaar. I11, AM96 en M6 hebben allemaal gedeeltelijke coach-opstelling. De Desiro zal bijna volledig coach-opstelling zijn. De term heeft niks te maken met de algemene indeling van een trein of ander voertuig.

Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens

Geplaatst: 17 apr 2011, 01:47
door Asterix
Dank u voor de verduidelijking, ik had het verkeerd begrepen.

Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens

Geplaatst: 18 apr 2011, 20:41
door Stijn91
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GKT20JEUU

Niet op de datum letten, is van september 2008.

Volgens Siemens mag je geen trillinkje meer horen!!
En hij zou geluidsloos zijn, dat wil ik eens zelf horen over X aantal maanden.

Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens

Geplaatst: 18 apr 2011, 21:21
door Shrek
Stijn91 schreef:Volgens Siemens mag je geen trillinkje meer horen!!
En hij zou geluidsloos zijn, dat wil ik eens zelf horen over X aantal maanden.
Als je in een I11 of MS96 zit hoor je toch al bijna niets meer? Het zal wel ongeveer hetzelfde geluidsniveau geven als in die treinen denk ik :wink:

Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens

Geplaatst: 18 apr 2011, 21:26
door Steven
Inderdaad, volledig stil bestaat nu eenmaal niet, je hebt altijd wel ergens wat rolgeluid, geluiden van omvormers of wat dan ook.

Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens

Geplaatst: 11 mei 2011, 17:40
door Stijn91
Bijna een maand geleden dat hier nog iets werd gepost, heeft iemand nog een Desiro gespot, waar, wanneer.
En hoe zit het met de datum van indienststelling, iemand die al een maand weet wanneer deze op het net komt.

Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens

Geplaatst: 11 mei 2011, 18:35
door Robin
morgen Van ANTWERPEN-SCHIJNPOORT-CARWASH naar CHARLEROI-A.T.

Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens

Geplaatst: 16 mei 2011, 21:24
door Stijn91
Hoe is de test verlopen?

Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens

Geplaatst: 18 mei 2011, 19:41
door Robin
volgens andere zal het niet meer voor dit jaar zijn ;)

Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens

Geplaatst: 18 mei 2011, 21:56
door Presario
Hier is het ook erg stil rond geworden. We gaan toch ook niet dezelfde toer op als met de HLE 18 é...
De eerste 3 Desiro's zijn hier vrij snel achter elkaar verschenen. Is nadien de productie gestopt? Of staat de rest ook al ergens te roesten in Duitsland?

Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens

Geplaatst: 18 mei 2011, 22:05
door Dieselfreak
Shrek schreef:Als je in een I11 of MS96 zit hoor je toch al bijna niets meer?
Neem maar eens plaats in het kleine compartimentje van de MS96, het is daar allesbehalve stil als de trein meer dan 100 km/u rijdt :wink: