De linkse is duidelijk de mooiste...
De nieuwe loks reeks 18
Re: De nieuwe loks reeks 18
Ik vind de Siemens-18 een stuk mooierrail s schreef:De linkse is duidelijk de mooiste...

Cultuurbarbaar!AlexNL schreef:Ik vind de Siemens-18 een stuk mooierrail s schreef:De linkse is duidelijk de mooiste...
Ook de 1814 is ondertussen al gesignaleerd!
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... ?4,4319048 (één van de laatste foto's)
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... ?4,4319048 (één van de laatste foto's)
Iemand een idee hoeveel 18'en er effectief in ons Belgiëlandje zijn? Of zijn die 14 locs nog in Duitsland voor tests?
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
-
- Contacteer:
Deze morgen stonden er allesinds 2 te Vorst..LML schreef:Iemand een idee hoeveel 18'en er effectief in ons Belgiëlandje zijn? Of zijn die 14 locs nog in Duitsland voor tests?
Ze stonden daar deze week reeds een paar keer...
Fotoke van vrijdagavond :
Fotoke van vrijdagavond :
Erg jammer dat die testritten maar blijven duren... had ze graag al deze zomer zien rijden, zeker omdat ze zo vlot binnen komen.
het best mogelijk scenario was net na de zomer en dan nog. Als ze voor de zomer hun goedkeuring gehad hadden moet nog al het rijdend personeel een opleiding krijgen of je kan de diensten niet normaal laten verzekeren. Opleiding geven in juli en augustus van een nieuw type doen ze haast nooit of zelden om de druk op de vakantiedagen niet al te groot te maken, dus als dit ergens tussen november en januari in orde komt zal ik al blij zijn. De eerste relatie is normaal de IC A waar ze druppelgewijs zouden ingevoerd worden. Dit heeft al zeker een effect op drie depots (Oostende, Brussel Zuid en Welkenraedt).
Depot Luik ook niet vergeten, stevenSteven schreef:het best mogelijk scenario was net na de zomer en dan nog. Als ze voor de zomer hun goedkeuring gehad hadden moet nog al het rijdend personeel een opleiding krijgen of je kan de diensten niet normaal laten verzekeren. Opleiding geven in juli en augustus van een nieuw type doen ze haast nooit of zelden om de druk op de vakantiedagen niet al te groot te maken, dus als dit ergens tussen november en januari in orde komt zal ik al blij zijn. De eerste relatie is normaal de IC A waar ze druppelgewijs zouden ingevoerd worden. Dit heeft al zeker een effect op drie depots (Oostende, Brussel Zuid en Welkenraedt).

die vergeet ik totaal niet, die komen niet tussen voor de IC A enkel voor de IC 0 maar die zou pas iets later volgen alsook de IC J die met M6 rijden.