M6 BDx

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Steven

Bericht door Steven »

pietmol schreef:worden er al M6 BDX-en gebruikt voor de normale dienstverlening?
neen aangezien voor het gebruik er van eerst het personeel opleiding moet krijgen.
Stijn014

Bericht door Stijn014 »

Daarstraks in Schaarbeek heb ik de M6 BDX voor het eerst in real life aanschouwt. Niet lelijk vind ik persoonlijk.
Steven

Bericht door Steven »

in schaarbeek staat die omdat men daarin bezig is (of gaat beginnen) met opleiding van het besturingspersoneel voor deze rijtuigen
Stijn D.C.
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Wil dat zeggen dat die dan toch eerst op antwerpen charleroi gaan rijden met bestuurders van FSR, of moeten er bestuurders van fbmz, Fn gewoon in FSR opleiding gaan volgen?
Wover

Bericht door Wover »

Stijn014 schreef:Daarstraks in Schaarbeek heb ik de M6 BDX voor het eerst in real life aanschouwt. Niet lelijk vind ik persoonlijk.
Ik heb er in Merelbeke geloof ik ook eentje gezien, vorige woensdag (16 mei)
cocacolalover2004

Bericht door cocacolalover2004 »

Steven schreef:in schaarbeek staat die omdat men daarin bezig is (of gaat beginnen) met opleiding van het besturingspersoneel voor deze rijtuigen
men begint ermee. volgende week heb ik 1 dag opleiding te FSR.
Steven

Bericht door Steven »

opleiding geschrapt, defect aan stuurrijtuig (deze namiddag 25/05) vernomen
Stijn D.C.
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

tbegint al goed :roll:
260689

Bericht door 260689 »

vandaag eens kijkje gaan nemen erin en moet zeggen de geur van nieuw riekt goed en tis beter inde smaak gevallen dan verwacht.

voordeel bestuurder kan via een gaatje in zen deur kijken wie er voor zijn deur staat.
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Stijn D.C. schreef:Wil dat zeggen dat die dan toch eerst op antwerpen charleroi gaan rijden met bestuurders van FSR, of moeten er bestuurders van fbmz, Fn gewoon in FSR opleiding gaan volgen?
Is dat eigenlijk wel zinvol, Antwerpen-Chaleroi met slechts 1 loc? Kan die de dienstregeling dan wel volgen?
Zou men die Bx niet voor Brussel-Luxemburg kunnen gebruiken? Zo kan men het diehoeken daar vermijden, en er zitten nog toch 13'ers op die lijn...
Ps: het zijn Bx'en, en geen BDx'en.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Steven

Bericht door Steven »

het is de bedoeling dat de treinen 45xx die de relatie brussel antwerpen doen ook met dat stuurrijtuig gaan verzekerd worden. M6 te schaarbeek dient voor de bestuurders van fbmz en fsr van de nodige opleiding te kunnen laten genieten
Poldevrek

Bericht door Poldevrek »

Vanmorgen (30/05) gezien in Merelbeke: een stam M6 met stuurpost
steved

Bericht door steved »

deze morgen zag ik dat de stuurstand die in Schaarbeek staat reeds van een tag voorzien is :evil: :evil: :evil:

gr, Steve
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Verbaast mij niet, die stuurstanden lijken wel target nr. 1 als je sommige andere eens bekijkt.
260689

Bericht door 260689 »

dat verbaast me in fsr is sinds enkele weken dat hekken voor het auto verkeer gesloten en zetten ze gelijdelijk aan de boel af voetgangers kunne er nog wel door
Plaats reactie