stationsnaambordjes

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Fles

Re: stationsnaambordjes

Bericht door Fles »

Die heb ik allemaal :)

Hebben ze ook wat te melden over dingen die OPEN gaan? :idea:
FLV-FGSP

Bericht door FLV-FGSP »

dit najaar gaat de verschoven halte Dolhain-Gileppe open; die ligt daar waar vroeger Dolhain-Vicinal lag.
Fles

Bericht door Fles »

Blijft de naam hetzelfde?
FLV-FGSP

Bericht door FLV-FGSP »

yepp
Fles

Bericht door Fles »

OKee, dan heb ik er geen haast mee :)
Hogersluys

Bericht door Hogersluys »

FLV-FGSP schreef: check nog maar eens of je Florée, Zwankendamme, Antwerpen-Oost en Antwerpen-Dam hebt, want volgens l'Echo van vandaag gaan die in december dicht.
Ik wist niet dat Antwerpen-Dam en-Oost dicht gingen.
Shrek

Bericht door Shrek »

Hogersluys schreef:
FLV-FGSP schreef: check nog maar eens of je Florée, Zwankendamme, Antwerpen-Oost en Antwerpen-Dam hebt, want volgens l'Echo van vandaag gaan die in december dicht.
Ik wist niet dat Antwerpen-Dam en-Oost dicht gingen.
Dat is ook nog niet zeker :wink:
groentje

Bericht door groentje »

Da's wel vrij zeker, hoor. Op zijn minst tijdelijk, want het ringspoor moet worden vernieuwd. En je weet hoe dat gaat als er daarna dingen terug moeten heropend worden...
Shrek

Bericht door Shrek »

groentje schreef:Da's wel vrij zeker, hoor. Op zijn minst tijdelijk, want het ringspoor moet worden vernieuwd. En je weet hoe dat gaat als er daarna dingen terug moeten heropend worden...
Maar onze insider had vermeld dat er tijdens de werken nog enkele P-treinen langs het ringspoor gingen rijden. Dan kunnen ze die haltes toch niet sluiten? :roll:
Stef

Bericht door Stef »

Shrek schreef:
groentje schreef:Da's wel vrij zeker, hoor. Op zijn minst tijdelijk, want het ringspoor moet worden vernieuwd. En je weet hoe dat gaat als er daarna dingen terug moeten heropend worden...
Maar onze insider had vermeld dat er tijdens de werken nog enkele P-treinen langs het ringspoor gingen rijden. Dan kunnen ze die haltes toch niet sluiten? :roll:
Dat zullen die P-treinen van Aarschot naar Antwerpen-Noorderdokken zijn, dat zijn de enige P-treinen die nog langs daar rijden.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
groentje

Bericht door groentje »

Dan zullen ze zich misschien de schijnheiligheid besparen om eerst met een nonsens-bediening aan te tonen dat er geen interesse is in die stations... Pas op, het is maar speculatie van mij, maar geef toe dat het niet erg ver gezocht is.
Fles

Bericht door Fles »

groentje schreef:Dan zullen ze zich misschien de schijnheiligheid besparen om eerst met een nonsens-bediening aan te tonen dat er geen interesse is in die stations... Pas op, het is maar speculatie van mij, maar geef toe dat het niet erg ver gezocht is.
Sterker nog, het zou getuigen van een bijkans ongeloofwaardige doortastendheid :lol:

Overigens heb ik onlangs, tijdens de grote schoonmaak voor de verhuizing, mijn ALLERoudste bordjesfoto van ALLEMAAL teruggevonden :mrgreen:

25 april 1991 :)
Afbeelding
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Fles, heb je al eens naar de voorlaatste post op de vorige pagina gekeken?
Heb je AZL?
Fles

Bericht door Fles »

Oh had ik het al gemeld :P Ik kon het me al niet voorstellen :)
Hogersluys

Bericht door Hogersluys »

Fles, binnenkort een nieuw bordje voor jouw. Station Beringen heet sinds vandaag 'Beverlo'.
Plaats reactie