FLV-FGSP schreef:
check nog maar eens of je Florée, Zwankendamme, Antwerpen-Oost en Antwerpen-Dam hebt, want volgens l'Echo van vandaag gaan die in december dicht.
Ik wist niet dat Antwerpen-Dam en-Oost dicht gingen.
FLV-FGSP schreef:
check nog maar eens of je Florée, Zwankendamme, Antwerpen-Oost en Antwerpen-Dam hebt, want volgens l'Echo van vandaag gaan die in december dicht.
Ik wist niet dat Antwerpen-Dam en-Oost dicht gingen.
Da's wel vrij zeker, hoor. Op zijn minst tijdelijk, want het ringspoor moet worden vernieuwd. En je weet hoe dat gaat als er daarna dingen terug moeten heropend worden...
groentje schreef:Da's wel vrij zeker, hoor. Op zijn minst tijdelijk, want het ringspoor moet worden vernieuwd. En je weet hoe dat gaat als er daarna dingen terug moeten heropend worden...
Maar onze insider had vermeld dat er tijdens de werken nog enkele P-treinen langs het ringspoor gingen rijden. Dan kunnen ze die haltes toch niet sluiten?
groentje schreef:Da's wel vrij zeker, hoor. Op zijn minst tijdelijk, want het ringspoor moet worden vernieuwd. En je weet hoe dat gaat als er daarna dingen terug moeten heropend worden...
Maar onze insider had vermeld dat er tijdens de werken nog enkele P-treinen langs het ringspoor gingen rijden. Dan kunnen ze die haltes toch niet sluiten?
Dat zullen die P-treinen van Aarschot naar Antwerpen-Noorderdokken zijn, dat zijn de enige P-treinen die nog langs daar rijden.
Dan zullen ze zich misschien de schijnheiligheid besparen om eerst met een nonsens-bediening aan te tonen dat er geen interesse is in die stations... Pas op, het is maar speculatie van mij, maar geef toe dat het niet erg ver gezocht is.
groentje schreef:Dan zullen ze zich misschien de schijnheiligheid besparen om eerst met een nonsens-bediening aan te tonen dat er geen interesse is in die stations... Pas op, het is maar speculatie van mij, maar geef toe dat het niet erg ver gezocht is.
Sterker nog, het zou getuigen van een bijkans ongeloofwaardige doortastendheid
Overigens heb ik onlangs, tijdens de grote schoonmaak voor de verhuizing, mijn ALLERoudste bordjesfoto van ALLEMAAL teruggevonden