stationsnaambordjes
Re: stationsnaambordjes
Ik had er ook nog een paar om je jaloers te maken, maar ben mijn camera op de trein vergeten in Oostenrijk 

Valt eigenlijk wel mee. Maar de laatste tijd was het vooral het ondankbare schoonveegwerk. Dan rijd je nogeens 500 km omdat je nog ergens in een hoekje 2 of 3 bordjes mist. Dan is het weleens leuk om een compleet nieuwe lijn aan te boren natuurlijkShrek schreef:druk bezig geweest precies

@groentje, dat is wel dom

Ja, ik weet het. En natuurlijk stond er niets op waarmee mensen me kunnen terugvinden...
Nouja, misschien een leuk kadootje (cadeauxtje, of iets er tussenin
) voor je verjaardag. Ik weet wanneer dat is 

Het was mijn 2e camera, gekocht in Duitsland omdat ik mijn eerste vergeten was. Speciaal voor de reis gekocht, en op de keukentafel laten liggen
Het ding, een rode Kodak, had nog geen 90 euro gekost. Maar de foto's waren nog niet opgeslagen op mijn computer...
En dat ook de foto's van mijn reis in december er nog niet opstonden, daar kan ik me echt wel voor het hoofd voor stoten...

Het ding, een rode Kodak, had nog geen 90 euro gekost. Maar de foto's waren nog niet opgeslagen op mijn computer...
En dat ook de foto's van mijn reis in december er nog niet opstonden, daar kan ik me echt wel voor het hoofd voor stoten...
In 1979 gesloten, maar ja, als je niet ALLES weg haalt, ben je 33 jaar later alsnog de klos *O*

Heel jaloers, nu, fles. Het hoge Noorden, daar wil ik ook naartoe. Maar ik denk niet dat het er van zal komen, dit jaar...
Hoi allemaal
Ik ben er nog hoor
Paar maand geleden m'n arm gebroken, dat schopte de planning natuurlijk weer in de war, maar vorig weekend heb ik gelukkig eindelijk weer een fatsoenlijk bordjesritje kunnen maken 
En dit weekend ben ik zelfs naar Berlin geweest, maar niet speciaal voor de bordjes. Toch het één en ander bij elkaar kunnen sprokkelen 

Kick 
Hierna resteren er nog 5 stations van de Haarlemmermeerspoorlijnen. Met name Mijdrecht was een pièce de résistance. Ik had al van wat collega-bordjesschieters gehoord dat de huidige bewoners van dat station bijzonder vijandig stonden tegenover, nou ja, mijn soort mensen
gelukkig was het beste schot mogelijk vanaf het parkeerterrein van de Brandweer, en de Brandweer vond het prima. Vroeg zelfs of we een ladderwagen nodig hadden

gelukkig was het beste schot mogelijk vanaf het parkeerterrein van de Brandweer, en de Brandweer vond het prima. Vroeg zelfs of we een ladderwagen nodig hadden

Ik ben vorige week ook die kant uitgeweest, maar nog een beetje westelijker. Ik zal binnenkort mijn Ieren hier wel eens opzwieren 

Oh Cornwall / Devon ja? Dat lijkt me een bijzonder interessant gebied!groentje schreef:Ik ben vorige week ook die kant uitgeweest, maar nog een beetje westelijker. Ik zal binnenkort mijn Ieren hier wel eens opzwieren
Oh Ieren, nog gaver

Ik heb in elk geval het land weer compleet.