De nieuwe loks reeks 18

Alles over reizigerstreinen in België.
Presario

Re: De nieuwe loks reeks 18

Bericht door Presario »

Blijkbaar zijn de loc's al tot 1821 al gemaakt. Nu vraag ik mij af of deze allemaal al zijn aangepast met de resultaten van de testen hier in ons belgenlandje.
sammarco1
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

Maar by the way, hoeveel zijn er nu al in Belgie ? En waar staan ze gewoonlijk ?

Zijn er nog testritten ?
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Robin

Bericht door Robin »

1812 & 1814 staan in Mechelen voor testen op extreme koude en warmte.
1814 staat met platte baterijen :mrgreen: .

het stalen ros met verroesten wielen :mrgreen: Afbeelding Afbeelding Afbeelding LED'jes voor de achterlichten Afbeelding graag eventuele mening van foto's :mrgreen:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
doggys2
Contacteer:

Bericht door doggys2 »

Mooie foto's en vanuit een bijzonder oogpunt.
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.

www.photofinish.be
sammarco1
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

Zou je die op Trenomania International ook willen uploaden ? Nog groter en bigger ? Ik keur ze meteen goed, effe registreren.
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Robin schreef:1812 & 1814 staan in Mechelen voor testen op extreme koude en warmte.
1814 staat met platte baterijen :mrgreen: .

het stalen ros met verroesten wielen :mrgreen: Afbeelding Afbeelding Afbeelding LED'jes voor de achterlichten Afbeelding graag eventuele mening van foto's :mrgreen:
Mooie foto's van zo'n lompe trein! :mrgreen: :wink:
Steven

Bericht door Steven »

de eurosprinter valt dan toch nog beter mee dan de V250 ;-)
Presario

Bericht door Presario »

Dank u wel voor de foto's Robin!
Vind hem echt wel nog iets hebben er rijden lelijkere dingen rond.
AlexNL

Bericht door AlexNL »

EuroSprinter ES64U4 Afbeelding Gaan die van jullie ook deze geluiden (rond 0.07) maken? :lol:
dentheo

Bericht door dentheo »

AlexNL schreef:EuroSprinter ES64U4 Afbeelding Gaan die van jullie ook deze geluiden (rond 0.07) maken? :lol:
Waarschijnlijk wel...beelden zijn wel lok alleen neem ik aan. Met trein zal het gezang wel langer duren... :wink:
Theo
Groeten vanop de Heide
sammarco1
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

Hee, jongens de Belgische 1800 maakt helemaal niet dat geluid van de Taurus 1116.... Een stevig eentonig geluid, te vergelijken met een 20'ger.
Afbeelding
Teach2

Bericht door Teach2 »

Vergeet niet dat de HLE 18 gebaseerd is op de ES64U4, oftewel de Oostenrijkse Taurus 1216. Het typische toonladder-geluid is van de ES64U2 oftewel de Taurus 1016 en 1116. Ook de 1216 heeft dat niet.
Steven

Bericht door Steven »

Er staat er eentje aan de kant in Salzinnes. Heb hem daar deze morgen zien staan toen ik naar Namur reed.
stefke

Bericht door stefke »

Hobbes schreef:Het viel me gisteren op dat er weer veel materieel rondrijdt met graffiti, ik vermoed dat de kuisploegen in congé zijn?
In de bundel van Brugge stond er zaterdag en zondag een ram M6'en waarvan er zeker 3 rijtuigen helemaal volhingen.
Ik word er ziek van als ik dat zie, maar blijkbaar doen ze in Brussel maar verder alsof hun neus bloedt...
kom net terug van Oostenrijk en daar zie je geen spatje van die brol op het materieel
hoe staat het nu met die test ritten
Steven

Bericht door Steven »

Voorlopig niks nieuws, is ook wel een lastige periode. Het is zomer en dan is het op alle fronten altijd wat kalmer ook bij de spoorwegen. Naar alle waarschijnlijkheid is men er mee bezig (ze kunnen niet anders volgens mij) dus heb nog wat geduld.

Het feit dat op verschillende werkplaatsen een loc staat maakt duidelijk dat ze bezig zijn met iets. Dit kan gaan van testen tot opleiding van werkplaatsen.
Plaats reactie