Zal wel 1 of andere gecharterde rit zijn. Hoelaat zag je ham passeren?
Hij reed iets achter de de 2631. Dus ongeveer 11u15.
E13405 reed van Brussel-Zuid naar Amsterdam op vrijdag 13/09
E13406 reed van Amsterdam naar Antwerpen op vrijdag 13/09
E13407 reed van Antwerpen naar Amsterdam op Zaterdag 14/09
E13408 reed van Amsterdam naar Brussel-Zuid op zaterdag 14/09
Alle treinen stonden ingepland als chartertreinen. NMBS personeel verzorgde de trein van België tot Roosendaal en terug. In NL zal dat hoogst waarschijnlijk train charter services geweest zijn (is niet zeker, kan ook iemand anders zijn).
Die 13407 zal dan wel kunnen kloppen, want er waren geen reizigers aanwezig.
Ik ben wel blij dat ik voor de eerste maal dan ook een I11A met regenboogmotief heb gezien.
Laatst gewijzigd door BVG1988 op 14 sep 2024, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat mij nog is opgevallen is dat er op de 31XX en 33XX geen stammen reden van 3 desiro's, maar enkel van 2. De 1910 + M6 en 1915 + M6 waren wel vertegenwoordigd op de 31XX.
Volgens Haltelink vanmorgen eerst de 655 actief tussen Luik en Aken, maar inmiddels omgewisseld voor de 662. Eerste inzet voor de 662 weer sinds eind Juni.
Sinds vrijdag een nieuwe samenstelling op de E8013: 2x MR75
Vandaag zijn deze twee stellen ook actief geweest op de E7013 en momenteel terug op de E8013!
trainfan03 schreef: ↑16 sep 2024, 17:49
Sinds vrijdag een nieuwe samenstelling op de E8013: 2x MR75
Vandaag zijn deze twee stellen ook actief geweest op de E7013 en momenteel terug op de E8013!
800 in Melle, Merelbeke, Gentbrugge en Gent-Dampoort iswel uitzonderlijk.
trainfan03 schreef: ↑16 sep 2024, 17:49
Sinds vrijdag een nieuwe samenstelling op de E8013: 2x MR75
Vandaag zijn deze twee stellen ook actief geweest op de E7013 en momenteel terug op de E8013!
Toch lijkt dit niet de voorziene samenstelling; er werd in Schaarbeek nl. omgeroepen dat de trein uit 8 rijtuigen bestond i.p.v. [niet goed gehoord].
trainfan03 schreef: ↑16 sep 2024, 17:49
Sinds vrijdag een nieuwe samenstelling op de E8013: 2x MR75
Vandaag zijn deze twee stellen ook actief geweest op de E7013 en momenteel terug op de E8013!
Toch lijkt dit niet de voorziene samenstelling; er werd in Schaarbeek nl. omgeroepen dat de trein uit 8 rijtuigen bestond i.p.v. [niet goed gehoord].
De chatbot spreekt over 16 rijtuigen, alleen lijken mij 4 AM75s aan elkaar wel nogal moeilijk te verwezenlijken.
ovspotter_be schreef: ↑16 sep 2024, 19:22
Voorziene samenstelling is nog steeds 8x M4.
Inderdaad, daarom dat ik het in ongewone samenstelling post , zou om een defect gaan blijkbaar (sinds vrijdag).
Tot daarvoor reed deze verbinding ook al plots met 2x HLE 18 in plaats van 1x HLE 18... (sandwich)
Sorry voor het gebruik van Google Translate of deepl.com om van het Engels naar het Nederlands te vertalen.
Sorry for using Google Translate or deepl.com to translate from English to Dutch.
De voorbije 2 dagen was er nog eens een stam van HLE27 met 5 M4 en 4 I10 actief tussen Antwerpen en Hamont i.p.v. 7M5 met HLE21/27. Van de I10'en waren er 2 rijtuigen volledig afgesloten, van de buitendeuren waren er op z'n minst 6 defect in totaal. Na 48u van vertragingen en gesukkel is deze vandaag in Mol opgeheven (een defect?) met +68'.
Jasper schreef: ↑25 sep 2024, 22:53
De voorbije 2 dagen was er nog eens een stam van HLE27 met 5 M4 en 4 I10 actief tussen Antwerpen en Hamont i.p.v. 7M5 met HLE21/27. Van de I10'en waren er 2 rijtuigen volledig afgesloten, van de buitendeuren waren er op z'n minst 6 defect in totaal. Na 48u van vertragingen en gesukkel is deze vandaag in Mol opgeheven (een defect?) met +68'.
Die is vanmiddag in panne gevallen tussen Berchem en Antwerpen-Centraal en heeft daar heel de boel in de war gegooid (of nog meer in de war want het was al miserie)