Pagina 5 van 10
Geplaatst: 30 nov 2006, 20:58
door Steven
edje schreef:Ik vraag me af, of de hele combinatie Reeks 13 I11 rijtuigen uberhaupt wel zijn toegelaten in NL
de rijtuigen wel dacht ik (zo ver ik meende hebben ze ns goedkeuring), is trouwens het laatst door de nmbs aangekocht materieel dat een INT toelating heeft (kijk op de dwarsbalk daar staan veruit de meeste europese landen op vermeld, tot denemarken en al)
Geplaatst: 30 nov 2006, 21:04
door 260689
belijkbaar zijn er testen geweest deze foto bewijst het
is genomen op de website van
http://trainbelge.fte2.org/news.htm
Geplaatst: 30 nov 2006, 21:06
door Steven
alles lezen he, die foto is gemaakt in quevy

hij is voor deze test naar valenciennes geweest en dat ligt in frankrijk
Geplaatst: 30 nov 2006, 21:07
door 260689
Steven schreef:alles lezen he, die foto is gemaakt in quevy

hij is voor deze test naar valenciennes geweest en dat ligt in frankrijk
men frans is belijkbaar dan toch nog niet zo goed
sorry was een beetje te entusiast
Geplaatst: 30 nov 2006, 22:04
door Bert
Steven schreef:edje schreef:Ik vraag me af, of de hele combinatie Reeks 13 I11 rijtuigen uberhaupt wel zijn toegelaten in NL
de rijtuigen wel dacht ik (zo ver ik meende hebben ze ns goedkeuring), is trouwens het laatst door de nmbs aangekocht materieel dat een INT toelating heeft (kijk op de dwarsbalk daar staan veruit de meeste europese landen op vermeld, tot denemarken en al)
heel juist, onze i11'en mogen zowat heel Europa doorkruisen.

Geplaatst: 30 nov 2006, 22:16
door SIMPY.be
Idd, we zouden er trots op moeten zijn!
Geplaatst: 30 nov 2006, 22:18
door Steven
maar wat ze mogen doen ze jammer genoeg niet

Geplaatst: 30 nov 2006, 22:26
door edje
inderdaad zeer luxe dat ze bijna door heel europa heen mogen.
Geplaatst: 30 nov 2006, 23:31
door FLV-FGSP
Steven schreef:alles lezen he, die foto is gemaakt in quevy

hij is voor deze test naar valenciennes geweest en dat ligt in frankrijk
Het was wel voor testen onder 1500V op het testcircuit van Valenciennes. De toelating in Nederland is bijna rond. ProRail doet nog wat moeilijk. Als het niet lukt komt er een shuttle vanuit Visé.
Geplaatst: 01 dec 2006, 00:28
door 1607
260689 schreef:Steven schreef:alles lezen he, die foto is gemaakt in quevy

hij is voor deze test naar valenciennes geweest en dat ligt in frankrijk
men frans is belijkbaar dan toch nog niet zo goed
sorry was een beetje te entusiast
en uw nederland nog minder

Geplaatst: 01 dec 2006, 01:01
door Beesty
Nederland?
ik zou zelfs zeggen Nedeland
S 
Geplaatst: 01 dec 2006, 11:26
door Stijn D.C.
Dienne 1350 staat met zijne 25kv panto op. werkt de 1,5kV dan toch op de 25kv panto of...
Geplaatst: 01 dec 2006, 14:38
door Steven
Stijn D.C. schreef:Dienne 1350 staat met zijne 25kv panto op. werkt de 1,5kV dan toch op de 25kv panto of...
25kv panto onder 25 kv he

kijk naar de bovenleiding

Geplaatst: 01 dec 2006, 14:44
door Stijn D.C.
Ach ok, ik had begrepen dat ze testen aan het doen waren in Nederland, sorry kwas effe nie mee
P.S. Als ge het 1maal zegt is het ook al goe

Geplaatst: 01 dec 2006, 17:25
door Joris
Hallo,
edje schreef:inderdaad zeer luxe dat ze bijna door heel europa heen mogen.
Bijna heel Europa...
Ik heb me eens laten vertellen dat ze in Duitsland niet meer gewenst waren...
En In zwitserland zijn ze verboden op de nieuwe lijnen, en laat nu juist dat de belangrijke INT-lijnen zijn...
Groeten,
Joris De Mol