Pagina 5 van 11

Geplaatst: 11 jan 2007, 15:06
door Wover
Als hij er zo zou uitzien, dus zonder roosters, zou het wel mooi zijn moesten ze het B-logo int groot int midden van de loc zetten :)

Geplaatst: 11 jan 2007, 16:57
door FLV-FGSP
Eindelijk een bron: Welter in de GVA

Geplaatst: 11 jan 2007, 17:12
door SIMPY.be
ONdertussen heb ik ook al mijn photoshop opgestart:
Afbeelding of liever :p Afbeelding maar helaas...

In actie ziet het er dan zo uit: Afbeelding

Geplaatst: 11 jan 2007, 17:36
door Steven
FLV-FGSP schreef:Eindelijk een bron: Welter in de GVA
da werd dan ook wel is dringen tijd dat er iets pos in de pers verscheen

Geplaatst: 11 jan 2007, 19:42
door Sander
Hmm, leuk, al dat wit. Zullen ze bij de NMBS blij mee zijn, kijk maar hoe sommige 13'en er bij rijden, zo vies :wink: .

Geplaatst: 11 jan 2007, 22:01
door Trainspotterke
Mooi, Simpy! :wink: Wat ik ook mooi zou vinden is een uitvergroot B-logo op de flanken in het licht-grijs, maar dat het B-logo er niet volledig op kan! :wink: Als je snapt wat ik bedoel. Een beetje gelijk het logo van B-Cargo op Simpy's bewerking, maar nog groter! :wink:

Geplaatst: 11 jan 2007, 22:43
door Jules
Is die informatie hier een beetje correct? Ik herinner me hier nog de photoshopbewerkingen van het stuurrijtuig van de M6. Er werd dan ook bij hoog en laag beweerd dat het zeker geen kop van een 13 ging zijn...

Geplaatst: 11 jan 2007, 22:44
door ziemon
Jongens, doen jullie niet meer aan bronvermelding? Roy alias Kedeng Kedeng (de maker) zal dit allesinds op prijs stellen!
ik zal niet vervelend doen nu, maar ik vrees dat ik ongewild de bron ben van de tekening..... [/quote]

Geplaatst: 12 jan 2007, 02:48
door Mechanik
tussen Januari en november 2009 moeten dus al die locomotieven geleverd zijn? whow dat gaat een snel productie zijn, ik hoop dat de kwaliteit er niet onder gaat lijden

Geplaatst: 12 jan 2007, 11:36
door Shrek
siemens heeft al een productielijn voor dit soort locomotieven dus dan kan het snel gaan he :wink:

Geplaatst: 12 jan 2007, 17:01
door ziemon
nou er zijn geen productielijnen voor loks, daarvoor zijn het veel te kleine series, en dit type wordt uberhaupt nog niet gemaakt, 10 maanden voor 60 loks is onmogelijk, tenzij ze dan echt helemaal niks anders te doen hebben, of andere werkplaatsen moeten in licentie gaan meehelpen

Geplaatst: 12 jan 2007, 17:35
door Stijn82
10 maanden? januari 2009, volgens mij is da pas binnen 2 jaar ze :roll:

Geplaatst: 12 jan 2007, 17:51
door SIMPY.be
nenee, je moet goed lezen...
er staat dat de eerste loc in januari moet worden geleverd.
en dat tegen oktober dat jaar de 60'ste van de band moet rollen.
dus idd 10 maanden voor 59 loc's :)

Geplaatst: 12 jan 2007, 18:06
door msts.be
ziemon schreef: tenzij ze dan echt helemaal niks anders te doen hebben, of andere werkplaatsen moeten in licentie gaan meehelpen
Er werd al gesuggereerd dat naast de Siemens fabrieken van München-Allach ook de DB werkplaatsen van Nürnberg een deel zouden bouwen.Men heeft daar toch ook een deel van de BR189 frames gemaakt , deze foto bewijst dat..

Misschien zou het dan op 10 maanden wel lukken , maar dan nog.Dan moeten minstens per maand 6 locs de fabrieken verlaten , vrij hoog als je vergelijkt met andere orders (BB27000/BB37000 : 2 of 3 locs per maand)..

Geplaatst: 12 jan 2007, 18:17
door ziemon
de Chinezen kunnen het evt wel! Die willen komend jaar 180 loks DJ4 in elkaar sleutelen.

ik kom in Europa niet veel verder dan een snelheid van 4 per maand (Railion 185 en OBB 1116 op hun topdagen)