Pagina 5 van 13

Geplaatst: 10 jun 2007, 14:54
door Bart
hein schreef:Er rijden nog 13en op de ic g. Daarstraks heb ik het nog gezien. Dus het klopt niet de IC G volledig met M6 gereden word. Er rijdt maar een treinstel met dubbeldekkers.
Het klopt wel hoor.
Er hing vandaag een bulletin aan de dienstfiches.
Dat het overbrengingsdag was.
De I11 stam die gisteren nog reed, stond natuurlijk deze nacht (nacht van 09 op 10 juni) op Schijnpoort uitgeweken. Idem dito met de Ms96 stammen. Ze gaan dat materiaal niet leeg laten rijden hé, dan kunnen ze het beter nog als trein opsturen, en daar omwisseling van materiaal doen.
Normaal gezien (op papier toch) moet vanaf morgen alles met M6'en gedaan worden. En anders kloppen onze dienstfiches niet.
Maar dat betwijfel ik.:wink:

Geplaatst: 10 jun 2007, 15:02
door Stijn D.C.
theorie en praktijk verschilt toch altijd.

Geplaatst: 10 jun 2007, 19:21
door Joris
Hallo,
Bart schreef:
hein schreef:Er rijden nog 13en op de ic g. Daarstraks heb ik het nog gezien. Dus het klopt niet de IC G volledig met M6 gereden word. Er rijdt maar een treinstel met dubbeldekkers.
Het klopt wel hoor.
Er hing vandaag een bulletin aan de dienstfiches.
Dat het overbrengingsdag was.
De I11 stam die gisteren nog reed, stond natuurlijk deze nacht (nacht van 09 op 10 juni) op Schijnpoort uitgeweken. Idem dito met de Ms96 stammen. Ze gaan dat materiaal niet leeg laten rijden hé, dan kunnen ze het beter nog als trein opsturen, en daar omwisseling van materiaal doen.
Normaal gezien (op papier toch) moet vanaf morgen alles met M6'en gedaan worden. En anders kloppen onze dienstfiches niet.
Maar dat betwijfel ik.:wink:
Ik heb de samenstellingen gadegeslagen vanaf 13.00u, en dit ben ik tegengekomen:
1 ram MS 96
2 rammen 13+I11
1 ram 13+M6+13.
Als het overbrengingen zijn is het wel raar dat die heen en weer blijven rijden, want de opgesomde stellen heb ik zowel van als naar FSD zien rijden.
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 10 jun 2007, 20:47
door 260689
we zullen zien wat het morgen geeft he mss moeste ze nog 3 rammen overbrengen ofzo met de NMBS weet je nooit he

Geplaatst: 10 jun 2007, 21:30
door Joris
Hallo,
20.50u: 13+I11 te Lokeren, op de ICg.
Btw: die 13+M6+13, die staan in TS, de panto's bijde staan omhoog.
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 10 jun 2007, 21:32
door 260689
Joris schreef:Hallo,
20.50u: 13+I11 te Lokeren, op de ICg.
Btw: die 13+M6+13, die staan in TS, de panto's bijde staan omhoog.
Groeten,
Joris De Mol
rond hoelaat is die stam M6en vertrokken uit lokeren en die MS96?

Geplaatst: 10 jun 2007, 21:39
door Joris
Hallo,
We hadden om 21.20 u: 13+M6+13
En daarvoor, om 20.20u: MS 96 (3 exemplaren). Heeft daar toevallig iemand de nummers van die stellen, ik ben ze blijkbaar vergeten te fotograferen... De eerste is de 484.
De 13'ers zijn de 1349(kant FSD) en de 1342 (kant FN).
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 10 jun 2007, 21:42
door 260689
AM96 is dus met een uur verlaat en de I11 met 13 uur vervroegt normaal is de laatste oostende antwerpen met 13 en I11 vandaag was dit AM96 en de voorlaatste reed normaal met AM96 en deze zal vandaag met 13 en I11 rijden

Geplaatst: 11 jun 2007, 01:17
door Steven
mijne heren zit ni altijd zo te speculeren maar kijk gewoon is meer door het raam, als een collega zegt dat het zo voorzien is vanaf een bepaalde datum dan zal dat wel in orde komen desnoods met een dag of twee vertraging.

Geplaatst: 11 jun 2007, 11:19
door Merijn
Iemand een idee welke IR-relatie eerst MS96-materieel zou krijgen? Men praat al lang om de treinen van De Panne naar de Luchthaven te bedienen met MS96, maar dat waren ook maar geruchten.

Geplaatst: 11 jun 2007, 11:59
door Steven
oorspronkelijk had men idd het idd om alle treinen die de luchthaven aandeden met ms96 te doen, of dit nog zal doorgaan is een andere vraag. afwachten dus, speculeren heeft echt geen zin.

Geplaatst: 11 jun 2007, 12:43
door FLV-FGSP
Merijn schreef:Iemand een idee welke IR-relatie eerst MS96-materieel zou krijgen? Men praat al lang om de treinen van De Panne naar de Luchthaven te bedienen met MS96, maar dat waren ook maar geruchten.
Op een bijeenkomst over openbaar vervoer in de Westhoek heeft een vertegenwoordiger van B-Reizigers onlangs aangekondigd dat er op de IR naar De Panne vanaf 9/12 in de daluren MS96 zal worden ingezet.

Geplaatst: 11 jun 2007, 12:59
door Nils
Steven schreef:oorspronkelijk had men idd het idd om alle treinen die de luchthaven aandeden met ms96 te doen, of dit nog zal doorgaan is een andere vraag. afwachten dus, speculeren heeft echt geen zin.
Dan zullen ze toch eerst een aantal mensen in onze reeks nog de 96 moeten aanleren, anders zullen er een aantal treintjes niet op de luchthaven geraken.

Geplaatst: 11 jun 2007, 16:34
door willem
Ik heb even uit het raam gekeken en het volgende opgemerkt:
1828-08-32-12-36-16-40-20 3 MS 96
1805-29-09-33-13-37-17-41-21 2 T13 + 7 M6
1806-30-10-34-14-38-18-42 1 T13 + 8 I11 (er waren problemen met de deuren, deze heeft vandaag ook met 1 break gereden)
1827-07-31-11-35-15-39-19 3 MS 96

Geen van alle dus zoals gepland (2 T27 + 7 M6)

Geplaatst: 11 jun 2007, 16:36
door Stijn D.C.
Steven schreef:mijne heren zit ni altijd zo te speculeren maar kijk gewoon is meer door het raam, als een collega zegt dat het zo voorzien is vanaf een bepaalde datum dan zal dat wel in orde komen desnoods met een dag of twee vertraging.
Dat bedoel ik met theorie en praktijk :wink: alles heeft zijn tijd nodig om in gang te schieten.