Ik neem aan dat je al naar de Afdrukweergave was gegaan. De link daarvoor staat in de donkere regel net boven de bovenste post van een bladzijde. (Mijn antwoord gaat hier uit van de Subsilver2 stijl, maar hopelijk kan een ProSilver kijker ongeveer iets soortgelijks doen.)dentheo schreef:[...]
Kennen jullie misschien een truukje om één antwoord af te printen, interessant voor uurregelingen ....( nu denk ik eraan Bergland gemist)
In dat Afdrukweergave scherm ga je de gewenste post(s) selecteren (markeren).
Met de rechtermuisknop klik je vervolgens in het gemarkeerde gedeelte. Er opent zich een klein menuutje. Klik daarin niet meteen op Afdrukken, maar kies Afdrukvoorbeeld.
Daardoor kom je weeral in een ander scherm, met in de bovenbalk drie afrolmenu’s naast elkaar. Verander in het middenste van die drie de default waarde “Zoals op het scherm” in de eronder verborgen optie “Als geselecteerd op het scherm”. Het getoonde afdrukvoorbeeld van de gehele thread (het hele topic) maakt nu plaats voor een afdrukvoorbeeld van alleen nog het af te drukken gedeelte (op alleen het daarvoor benodigde papier). Zo te zien kun je met een knop linksboven vervolgens afdrukken precies zoals jij het bedoelde.
Met [Esc] kun je daarna dit scherm verlaten, en dan kom je terug in het browservenster waarin je alleen een hele thread (topic) af kon drukken.
Hieruit keer je met de browserknoppen of de [Backspace] toets verder terug naar de gewone leesweergave van het forum.
Ik heb het afdrukken zelf niet geprobeerd, gezien de prijs van het vloeibare zwarte goud! Maar ik denk dat je hier wel wat aan hebt. Ik werk met IE7 en Word 2002. De PC met Win XP home / SP 2.
Het zijn weer heel veel woorden geworden, maar zoals zo vaak krijg je de slag door het te doen vanzelf te pakken.
Van het geld van de bespaarde inkt kun je weer wat feestelijke druppels voor in je keel kopen!

Overigens vraag ik me nu wel af: kun je zoiets als die qua opmaak simpel uitziende dienstregelingen (op elke regel de tijd meteen na de stationsnaam) niet net zo goed gewoon in de leesweergave markeren, kopiëren en in je tekstverwerker plakken? Als je dat plakken doet in HTML weergave dan blijft de opmaak met vette en cursieve tekst mooi bewaard.