Ok, dan klopt mijn bron niet (ik zou al niet meer weten waar ik het vandaan heb).
BDJ
Trein moet stipter
Re: Trein moet stipter
koppelen geeft minder problemen dan ontkoppelen, ze willen soms gewoonweg niet loskomen.Bert schreef:en ik wat ik gezien heb.Bartjedj schreef:Enkel met M6. 96's worden nog gewoon ontkoppeld.
En ik zeg ook alleen maar wat ik gehoord heb.
BDJ![]()
![]()
Zondag heb ik ze nog zien koppelen met M6'en. Het ging voor die ene keer perfect.
ik heb het wel over de mensen die er alles aan doen om alles op tijd te laten verlopen. we vinden het tegenwoordig zo vanzelfsprekend dat alles er maar is als we erom vragen.Dietrich schreef:Er zijn toch wel serieuze problemen op het spoor he... gaat soms niet over 5 min maar 15 min tot nog veel meer. Of volledige diensten die normaal met x Breaks rijden in de spits vervangen door een enkel klassiekje.
Elders vertelde men dat men ook terug een nieuwe order heeft geplaatst voor M6-rijtuigen en -stuurstanden, terwijl ze die nu juist nog nooit probleemvrij hebben gekregen (en de bestuurders weten dit al reeds van bij of voor de tests, maar de hooggeplaatsten weten blijkbaar van niets).
dus een beetje respect mag echt wel...
Ik zeg altijd alstublieft als ik mijn ticket of abonnement toon. Dus ik draag mij steentje respect bij. 

ja kijk zoals ik al zei doet iedereen zijn best, en als je het eens wat positiever zou bekijken? je hebt meestal binnen het uur een bus terug... enintegendeel ik weet dat het heel ambetant is als je trein te laat is. maar dan moet je gewoon denken dat er binnen het uur er terug een is...Adler schreef:Het gaat absoluut niet over 'eens 5 minuten te laat zijn', dan hebt u er niets van begrepen.melle schreef:ik vind dat iedereen niet zomaar de schuld op de nmbs moet steken. iederee doet zo hard hun best om alles stipt te regelen en dan zijn ze kwaad dat hij is 5 minuten te laat zijn. ik noem dat een extreme vorm van verwend zijn en onrespectvol
en nog zo een ding.
op het nieuws is precies elke trein te laat...
Het gaat over dagelijkse vertragingen van 20 minuten en meer.
Deze morgen weer, de trein P 7200 die ik neem in Heide moet normaal om 8.10 u aankomen in Mechelen, werkelijke aankomst: 8.39u, dit is 29 minuten vertraging als ik nog goed kan rekenen.
Gevolg: bus weg en wachten op volgende bus.
Dit is geen uitzondering op lijn L25/27 en L12 maar dagelijkse kost.
Vind je dat dan een extreme vorm van verwend zijn als mensen daar over klagen ?
Waarvoor moeten er dan nog dienstregelingen opgesteld worden?
Hallo,
Aankomen op het werk om 10u ipv 9u maakt toch wel een beetje meer verschil dan jij doet uitschijnen. En iedere dag een uur verliezen met wachten op een busaansluiting valt gewoon niet positiever te bekijken...
Goedenavond.
Jij neemt het wel bijzonder filosofisch op. Een uurtje meer of minder maakt in jouw leven blijkbaar niet veel uit ? Ik vermoed dat jij niet dagelijks van het openbaar vervoer afhangt...ja kijk zoals ik al zei doet iedereen zijn best, en als je het eens wat positiever zou bekijken? je hebt meestal binnen het uur een bus terug... enintegendeel ik weet dat het heel ambetant is als je trein te laat is. maar dan moet je gewoon denken dat er binnen het uur er terug een is...
Aankomen op het werk om 10u ipv 9u maakt toch wel een beetje meer verschil dan jij doet uitschijnen. En iedere dag een uur verliezen met wachten op een busaansluiting valt gewoon niet positiever te bekijken...
Goedenavond.
Ja, sterker nog, als je dat een weekje lang zo doet, kan je een andere baan gaan zoekenbw494674 schreef:Jij neemt het wel bijzonder filosofisch op. Een uurtje meer of minder maakt in jouw leven blijkbaar niet veel uit ? Ik vermoed dat jij niet dagelijks van het openbaar vervoer afhangt...
Aankomen op het werk om 10u ipv 9u maakt toch wel een beetje meer verschil dan jij doet uitschijnen.