Dieselfreak schreef:Wanneer keren we dan eigenlijk terug? Hoeveel bussen rijden er tussen Welkenraedt en Gemmenich?
vermoedelijk zullen we ter plaatse ergens rond 17-18 uur terug vertrekken, denk da de meeste het dan wel gehad hebben, rekening houdende met de terugreis
Goh, tis maar dat ik geen vroege vogel ben en ik zou dan om half 7 moeten opstaan . Wat nog meevalt, want als er geen P-trein tussen Mechelen en Leuven zou rijden, zou ik zelfs nog een uur vroeger moeten opstaan. Op de terugweg zal ik zoiezo 3u20min onderweg zijn, en voor 120km vind ik dat wat overdreven, aangezien ik er met de auto op een dik uur kan zijn.
Wover schreef:Goh, tis maar dat ik geen vroege vogel ben en ik zou dan om half 7 moeten opstaan . Wat nog meevalt, want als er geen P-trein tussen Mechelen en Leuven zou rijden, zou ik zelfs nog een uur vroeger moeten opstaan. Op de terugweg zal ik zoiezo 3u20min onderweg zijn, en voor 120km vind ik dat wat overdreven, aangezien ik er met de auto op een dik uur kan zijn.
wat is het leven toch leuk aan de mensen die zich laten opjagen door de tijd