Pagina 5 van 7

Geplaatst: 05 feb 2007, 23:05
door Shrek
Steven schreef:de reeks 3000 heeft zover ik weet geen goedgekeurde TBL 2 insttalatie en mag dus niet op L2 komen
ze zijn wel gekeurd voor 200 km/h en hadden ze ook geen ects? :P

Geplaatst: 06 feb 2007, 00:02
door Trainspotterke
Shrek schreef:
Steven schreef:de reeks 3000 heeft zover ik weet geen goedgekeurde TBL 2 insttalatie en mag dus niet op L2 komen
ze zijn wel gekeurd voor 200 km/h en hadden ze ook geen ects? :P
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2! :wink:

Geplaatst: 06 feb 2007, 00:25
door Shrek
Trainspotterke schreef:
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2! :wink:
maar misschien wel voor L4 :P

Geplaatst: 06 feb 2007, 09:31
door Bert
Shrek schreef:
Trainspotterke schreef:
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2! :wink:
maar misschien wel voor L4 :P
Geen ects en ze komen er niet op.

Geplaatst: 06 feb 2007, 12:42
door carlos
Bert schreef:
Shrek schreef:
Trainspotterke schreef:
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2! :wink:
maar misschien wel voor L4 :P
Geen ects en ze komen er niet op.
kunnen we dan geen 2 13-tjes van cargo swappen met deze cfl's?

Geplaatst: 06 feb 2007, 18:20
door Steven
1301 tot 1340 zijn expliciteit toegewezen aan het sibelit project en doen dus enkel cargo, als de nieuwe siemensloc er is gaan de resterende 13-en ook naar cargo en is het dus volledig gedaan met hun reizigerstreinen

Geplaatst: 06 feb 2007, 18:27
door Trainspotterke
Steven schreef:1301 tot 1340 zijn expliciteit toegewezen aan het sibelit project en doen dus enkel cargo, als de nieuwe siemensloc er is gaan de resterende 13-en ook naar cargo en is het dus volledig gedaan met hun reizigerstreinen
Allé, in theorie althans! :P

Geplaatst: 06 feb 2007, 18:30
door Steven
tot op heden zo gezien, is echt al maaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden da ik nog een lage nr gezien heb op de IC verbindingen

Geplaatst: 06 feb 2007, 19:45
door Jonathan
Steven schreef:tot op heden zo gezien, is echt al maaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden da ik nog een lage nr gezien heb op de IC verbindingen
Ik ook, van mij is het geleden van 03 september? Weet één iemand of de 1340 bij reizigers of cargo zit?

Geplaatst: 06 feb 2007, 20:38
door Steven
Jonathan schreef:
Steven schreef:tot op heden zo gezien, is echt al maaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden da ik nog een lage nr gezien heb op de IC verbindingen
Ik ook, van mij is het geleden van 03 september? Weet één iemand of de 1340 bij reizigers of cargo zit?
1340 = cargo

Geplaatst: 06 feb 2007, 20:43
door Traxxion
Steven schreef:... als de nieuwe siemensloc er is gaan de resterende 13-en ook naar cargo en is het dus volledig gedaan met hun reizigerstreinen
En terzelfdertijd komen de 13-neuzen eraan in de vorm van M6 stuurstandrijtuigen :x

Geplaatst: 08 feb 2007, 13:10
door Shrek
Bert schreef:
Shrek schreef:
Trainspotterke schreef:
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2! :wink:
maar misschien wel voor L4 :P
Geen ects en ze komen er niet op.
3003, 3010, 3012 hebben ECTS :wink:

Geplaatst: 08 feb 2007, 13:29
door bobby
Shrek schreef:
Bert schreef:
Shrek schreef: maar misschien wel voor L4 :P
Geen ects en ze komen er niet op.
3003, 3010, 3012 hebben ECTS :wink:
had men dan niet beter die cfl locs (3003, 3010, 3012) gehuurd en enkele I11 BDX-en met ETCS uitgerust voor gebruik op L4.

Dan immers slechts 1 loc nodig per trein, en 200 km/u (ipv 160 met TRAXX)

Geplaatst: 08 feb 2007, 13:38
door Steven
wie zegt da cfl die wil verhuren, misschien zit de etcs op die locs nog in proeffase en dus niet bruikbaar voor commercieel gebruik

Geplaatst: 08 feb 2007, 13:40
door Steven
zoals de gsm-r die ze momenteel aan installeren zijn enkel op reeks 11 mag deze gebruikt worden, deze die op de 13 zitten zijn er van type bi mode en moeten tot op heden nog altijd gebruikt worden in de functie van de klassieke radio grond trein