Geplaatst: 05 feb 2007, 23:05
ze zijn wel gekeurd voor 200 km/h en hadden ze ook geen ects?Steven schreef:de reeks 3000 heeft zover ik weet geen goedgekeurde TBL 2 insttalatie en mag dus niet op L2 komen

ze zijn wel gekeurd voor 200 km/h en hadden ze ook geen ects?Steven schreef:de reeks 3000 heeft zover ik weet geen goedgekeurde TBL 2 insttalatie en mag dus niet op L2 komen
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2!Shrek schreef:ze zijn wel gekeurd voor 200 km/h en hadden ze ook geen ects?Steven schreef:de reeks 3000 heeft zover ik weet geen goedgekeurde TBL 2 insttalatie en mag dus niet op L2 komen
maar misschien wel voor L4Trainspotterke schreef:
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2!
Geen ects en ze komen er niet op.Shrek schreef:maar misschien wel voor L4Trainspotterke schreef:
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2!
kunnen we dan geen 2 13-tjes van cargo swappen met deze cfl's?Bert schreef:Geen ects en ze komen er niet op.Shrek schreef:maar misschien wel voor L4Trainspotterke schreef:
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2!
Allé, in theorie althans!Steven schreef:1301 tot 1340 zijn expliciteit toegewezen aan het sibelit project en doen dus enkel cargo, als de nieuwe siemensloc er is gaan de resterende 13-en ook naar cargo en is het dus volledig gedaan met hun reizigerstreinen
Ik ook, van mij is het geleden van 03 september? Weet één iemand of de 1340 bij reizigers of cargo zit?Steven schreef:tot op heden zo gezien, is echt al maaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden da ik nog een lage nr gezien heb op de IC verbindingen
1340 = cargoJonathan schreef:Ik ook, van mij is het geleden van 03 september? Weet één iemand of de 1340 bij reizigers of cargo zit?Steven schreef:tot op heden zo gezien, is echt al maaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden da ik nog een lage nr gezien heb op de IC verbindingen
En terzelfdertijd komen de 13-neuzen eraan in de vorm van M6 stuurstandrijtuigenSteven schreef:... als de nieuwe siemensloc er is gaan de resterende 13-en ook naar cargo en is het dus volledig gedaan met hun reizigerstreinen
3003, 3010, 3012 hebben ECTSBert schreef:Geen ects en ze komen er niet op.Shrek schreef:maar misschien wel voor L4Trainspotterke schreef:
Ja, ze kunnen wel 200 km/u, maar zonder TBL2 ook geen toelating tot L2!
had men dan niet beter die cfl locs (3003, 3010, 3012) gehuurd en enkele I11 BDX-en met ETCS uitgerust voor gebruik op L4.Shrek schreef:3003, 3010, 3012 hebben ECTSBert schreef:Geen ects en ze komen er niet op.Shrek schreef: maar misschien wel voor L4