De nieuwe loks reeks 18
Re: De nieuwe loks reeks 18
baseer me info ook op een foto, die ik echter niet kan publiceren. Men bouwt echter volgens mijn info 3 ipv 2 machines.
13'erke schreef:€34 dacht ik5941 schreef:Hoeveel is de inkom voor innotrans
34€ voor 1 dag en 44€ voor een all in ticket, te vinden op de site van innotrans
Voor bezoekers slechts twee dagen ? Maar jij bent toch professional kunt ge dan geen vrijkaart krijgen, ge werkt toch bij het spoor ?Steven schreef:13'erke schreef:€34 dacht ik5941 schreef:Hoeveel is de inkom voor innotrans
34€ voor 1 dag en 44€ voor een all in ticket, te vinden op de site van innotrans
Theo
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
lol wij zijn als spoorwegpersoneel geen prof he. er zijn andere mensen die ze ginder op oog hebben als doelpubliek.
zie je mij al een loc kopen?
zie je mij al spoorwegbeveiligingsinstallatie kopen?
....
en ik denk niet dat er voor zo een evenement vrijkaarten bestaan of uw werkgever zal ze betaald hebben vrees ik.
zie je mij al een loc kopen?
....
en ik denk niet dat er voor zo een evenement vrijkaarten bestaan of uw werkgever zal ze betaald hebben vrees ik.
ja, maar niet het formaat dat ze daar hebbenSteven schreef: zie je mij al een loc kopen?
....

ha ja die da een 87 keer kleiner zijn zie ik financieel nog wel zittenpietje schreef:ja, maar niet het formaat dat ze daar hebbenSteven schreef: zie je mij al een loc kopen?
....![]()

Alhoewel nen 27 nen (weliswaar zonder stotram voorop) voor in mijnen hof da zou ik noch zien zitten.
Alleen denk niet dat het vrouwke daar kontent mee gaat zijn.

Alleen denk niet dat het vrouwke daar kontent mee gaat zijn.

*offtopic*
of een bende M6en op een klein cirkelspoor met een loc ertussen, vanbinnen de stoelen eruitbreken en uw salon erin zetten
en als ge zin hebt even rondjes rijden maar zien dat ge niet ziek wordt
dat is mijn droom
of een bende M6en op een klein cirkelspoor met een loc ertussen, vanbinnen de stoelen eruitbreken en uw salon erin zetten

dat is mijn droom

Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
Kwa kleurstelling, want, die pantografen zouden naar binnen moeten staan, en zouden op positie 2 en 3 moeten staan ipv op 1 en 4.ziemon schreef:zoiets wordt het dus, qua kleurstelling dan:
Groeten,
Joris De Mol
Ik kreeg in de week de vraag van wanneer Innotrans nu juist begint en hoelang de beurs duurt.
Als je http://www.innotrans.de intikt kom je op de site van de organisatoren terecht. Daar lees ik na wat doorklikken:
23.-26. September 2008 - Fachmesse
27.-28. September 2008 - Publikumstage (nur Frei- und Gleisgelände)
Dus in het weekend is het voor het grote publiek.
Edit: info verbeterd
23.-26. September 2008 - Fachmesse
27.-28. September 2008 - Publikumstage (nur Frei- und Gleisgelände)
Dus in het weekend is het voor het grote publiek.
Edit: info verbeterd