Langste reizigerstrein

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Steven

Bericht door Steven »

aangezien die ms niet altijd op dezelfde plaats in een samenstelling zitten maakt dit de schakeling enkel maar ingewikkelder
Shrek

Bericht door Shrek »

Steven schreef:aangezien die ms niet altijd op dezelfde plaats in een samenstelling zitten maakt dit de schakeling enkel maar ingewikkelder
treinen van zoveel motorstellen hebben toch geen praktisch nut. Voor echt lange treinen neem je maar loc+rijtuigen en er is ook nog zoiets als een perronlengte :P
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

Shrek schreef:
Steven schreef:aangezien die ms niet altijd op dezelfde plaats in een samenstelling zitten maakt dit de schakeling enkel maar ingewikkelder
treinen van zoveel motorstellen hebben toch geen praktisch nut. Voor echt lange treinen neem je maar loc+rijtuigen en er is ook nog zoiets als een perronlengte :P
perronlengte speelt natuurlijk geen rol bij een recordpoging
Shrek

Bericht door Shrek »

Nonkelronnie schreef: perronlengte speelt natuurlijk geen rol bij een recordpoging
ik dacht dat we het over die gekoppelde MS 96 hadden :oops: verwarrende topic :D
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

even terzijde: welk station heeft het langste perron? en hoe lang? :)
TBbart

Bericht door TBbart »

ik denk spoor 11 van Oostende?? :wink:
1607

Bericht door 1607 »

charleroi sud. heeft het langste. 512 meter dacht ik. toch allesinds in die buurt. oostende is een 50 m korter.
Steven

Bericht door Steven »

mm spoor 1 in leuven zal daar evenmin ver naast zitten :lol:
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Zouden de spooren van Liège-Guillemens niet d elangste zijn? Zeker als je er de oude perrons ook nog bijtelt.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Shrek

Bericht door Shrek »

spoor 1 in leuven is 600m dacht ik ooit eens gelezen te hebben :!: het is in ieder geval even lang als spoor A + spoor D + het stationsgebouw :P
Steven

Bericht door Steven »

idd spoor 1 heeft eigenlijk de lengte van 3 perrons samen spoor A kunnen al drie breaks aan (juist gepast) spoor d moet ook al minstens een lengte hebben voor 6 rijtuigen :-) en de resterende lengte ken ik niet :-)
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

amai, 600m. Waarvoor moet dat dan goed zijn? :o
e49memling

Bericht door e49memling »

BN-koekje schreef:amai, 600m. Waarvoor moet dat dan goed zijn? :o
Ik ben ooit met een Lourdestrein vertrokken met 18 HV, dan is 600m nog te kort.(trouwens ooit eens een autoslaaptrein met 22 HV!)
Bert

Bericht door Bert »

Joris schreef:Hallo,
Zouden de spooren van Liège-Guillemens niet d elangste zijn? Zeker als je er de oude perrons ook nog bijtelt.
Groeten,
Joris De Mol
Het is een enkel perron dat we bedoelen.
Niet de lengtes van alle perrons samen :wink:
Ruben

Bericht door Ruben »

Ik denk dat hij bedoelt dat er in Luik sommige oude perrons op nieuwe perrons aansluiten, waardoor je (voorlopig) één lang perron krijgt. Het station is daar wat opgeschoven hé.
Plaats reactie