Als Telenet dan toch zo een bedriegers zijn zoals je blijft beweren, waarom heb je dan een aansluiting bij Telenet ?dentheo schreef: Als het woord en de inhoud niet meer moeten kloppen ok, so be it, maar klaag dan niet als je bedrogen wordt terwijl je erbij staat.
Digitale televisie
Re: Digitale televisie
1) het is wel digitaal als je de HDMI uitgang gebruikt op de de box, het is aan u om dat een tv toestel te hebben die met dat signaal iets kan doen.dentheo schreef:
Twee fouten
1) Het aangeboden signaal uit de box van telenet is bij mij analoog is dus GEEN digitale TV...
Als het woord en de inhoud niet meer moeten kloppen ok, so be it, maar klaag dan niet als je bedrogen wordt terwijl je erbij staat.
ter info er is al zoveel op de markt gebracht waar het woord niet volledig de lading dekt. Niemand van ons klaagt over het feit dat ze zich bedrogen zouden voelen, ik toch niet. Of verwacht jij van telenet dat ze u nog een digitale TV bezorgen ook? Dat zou er een beetje over zijn he.
Mijn telenet box heeft zo geen uitgangSteven schreef:dentheo schreef:
1) het is wel digitaal als je de HDMI uitgang gebruikt op de de box, het is aan u om dat een tv toestel te hebben die met dat signaal iets kan doen.

( maar ik heb WEL zo een TV

Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
-
Ik heb nooit beweerd dat Belgacom of telenet bedriegers waren ,maar in de context van 2005/2006 was en kritische noot niet ongepast. dus het is geen zwart/wit verhaal. En tussen toen en nu zijn er enkel vel nieuweTV gekomen die een digitaal signaal +/- kunnen lezen. maar als onsument kun je beter goed ingelicht zijn want anders zouden de marketeers U met alles om de oren slaan.Adler schreef:Als Telenet dan toch zo een bedriegers zijn zoals je blijft beweren, waarom heb je dan een aansluiting bij Telenet ?dentheo schreef: Als het woord en de inhoud niet meer moeten kloppen ok, so be it, maar klaag dan niet als je bedrogen wordt terwijl je erbij staat.
Dat is voor alles zo he. Eender wat je koopt. Het is altijd het beste om de kleine lettertjes te lezen. Is een regel die goud waard is en er voor zorgt dat vele klachten achterwege kunnen blijven.
we zijn ook eens koplopers geweest op gebied van spraaktechnologie da was ook een vlaams bedrijf en een bende afzetters en bedriegers der bijAdler schreef: Vandaag zijn wij koplopers in de wereld op het gebied van interactieve digitale televisietoepassingen, weer door een Vlaams bedrijf: Telenet.
In plaats van dan trots te zijn wat hier in dit kleine landje wordt gepresteerd, wordt dit bedrijf weer afgedaan als een bende gemene afzetters en bedriegers omdat ze durven spreken over digitale tv.
Dit is zo typisch voor dit land.

Met gewone video/dvd recorder(s) kan je zo veel dingen opnemen als je wil en daar bijna onbeperkt zelfs jaren later opnieuw naar kijken zonder veel extra kosten. Daarom dat de meesten daar negatief tegenover staan, je betaald meer om eigenlijk minder te kunnen.
ja er zijn wel verschillende dingen mis met dit land denk ik

Is Belgie echt zo'n koploper? In Groot-Brittanie heb je al sinds begin jaren '90 digitale televisie van Sky. Ik woon hier en ontvang een 300+ kanalen, heel veel on-demand televisie wat ik dus op ieder moment kan zien, kan alles automatisch iedere week opnemen, kan alle shows van de BBC, Channel 4 en de andere belangrijke kanalen voor een hele week zien via 'catch up', met vertraging afspelen etc. etc. En betaal minder dan 50 euro per maand voor mijn TV, telefoon en Internet samen!Adler schreef: In 2002 stonden wij andermaal aan de spits met kabeltelevisie voor iedereen.
Vandaag zijn wij koplopers in de wereld op het gebied van interactieve digitale televisietoepassingen, weer door een Vlaams bedrijf: Telenet.
In plaats van dan trots te zijn wat hier in dit kleine landje wordt gepresteerd, wordt dit bedrijf weer afgedaan als een bende gemene afzetters en bedriegers omdat ze durven spreken over digitale tv.
Dit is zo typisch voor dit land.
Daarnaast is er gratis digitale televisie voor iedereen via Freeview, zijn er meer en meer High Definition tv kanalen etc.
Ik weet niet of Belgie nu echt zo'n koploper is, hoor. Ook qua internet denk ik dat Scandinavie en Oost-Azie een stuk sneller waren. Zijn er ook nog steeds allerlei datalimieten bij Telenet etc?
voor zover ik weet wel enkel tele2.be & dommel.com (200GB=bijna onbeperkt) hebben onbeperkt downloaden/uploaden. Voor zover ik weet zijn dit ook de enige 2 die 24Mbps aanbieden en snelle upload tegen een betaalbaar tarief.sweek schreef:Zijn er ook nog steeds allerlei datalimieten bij Telenet etc?
Wat zouden jullie nu eigenlijk willen ?tomdg schreef:Telenet is een bedrijf geen liefdadigheidsinstelling als ze er zelf niet op een of andere manier beter van zouden worden dan zouden ze geen digitale TV aanbieden (niet dat ze daarom bedriegers zijn maar het zal hen niet veel kunnen schelen of we de eerste zijn in de wereld met digitale TV).
Dat elk bedrijf gratis voor niets werkt en alles gratis aanbiedt ?
Maak dan ook maar de treinen gratis en al de rest.
natuurlijk niet heb ik ook niet gezegdAdler schreef:Wat zouden jullie nu eigenlijk willen ?tomdg schreef:Telenet is een bedrijf geen liefdadigheidsinstelling als ze er zelf niet op een of andere manier beter van zouden worden dan zouden ze geen digitale TV aanbieden (niet dat ze daarom bedriegers zijn maar het zal hen niet veel kunnen schelen of we de eerste zijn in de wereld met digitale TV).
Er is een verschil tussen technische details en reclamepraat die meestal van marketingmensen komt. Wat de meeste consumenten onder digitale tv verstaan is de interactiviteit, het zelf opvragen van inhoud, etc. Als deze een analoge tv hebben of niet weten wat het verschil is tussen een analoge en digitale aansluiting denk ik niet dat het hen een zier zal uitmaken. Deze die het wel weten wees zo vrij om dan een gepaste decoder te eisen of Telenet te mijden (wat ik sowieso probeer te doen in de toekomst).dentheo schreef:Twee foutenDietrich schreef:Ik denk niet dat ze de consument trachten te misleiden met "digitale TV". De "term" duidt duidelijk op het feit dat geheel interactief is en dat het geen analoog signaal is.
1) Het aangeboden signaal uit de box van telenet is bij mij analoog is dus GEEN digitale TV...
2) Twee interactief en digitaal hebben als begrip en woord met elkaar niets te zien ...
Als het woord en de inhoud niet meer moeten kloppen ok, so be it, maar klaag dan niet als je bedrogen wordt terwijl je erbij staat.
Een PC is trouwens ook digitaal terwijl er velen nog steeds een monitor met VGA-aansluiting gebruiken. Daarom is het nog geen analoge PC. Alleen het beeld is verschillend. Bij Telenet hun product is het beeld 1 ding maar dat is niet volledig de clue van het product en ook niet de redenen waarom de meesten het kopen.
-
Neen , maar mag ik U vragen "heb je niet een beetje het gevoel dat je indirekt "belastingen" betaalt in uw belgacom/telenet factuur"?Adler schreef:Wat zouden jullie nu eigenlijk willen ?tomdg schreef:Telenet is een bedrijf geen liefdadigheidsinstelling als ze er zelf niet op een of andere manier beter van zouden worden dan zouden ze geen digitale TV aanbieden (niet dat ze daarom bedriegers zijn maar het zal hen niet veel kunnen schelen of we de eerste zijn in de wereld met digitale TV).
Dus je betaalt een produkt (logisch)+ een som die naar de kas van onderstaande besturen gaat en dar bovenop betaal je nog eens je BTW? lijkt me raar? Normaal in de prijs van het produkt zou alles moeten vervat zitten van exploitatiekosten..
Want in feit is de staat nog steeds 50%+1 eigenaar van Belgacom en een consortium van gemengde en zuivere communales en andere landelijke gemeentes van Telenet.
Dus via deze inkomsten leg je mede bij , bij de gemeenteinkomsten via hun intercommunale strukturen en belangen, dus hun devidenden (in het geval van Telenet).
Zeker als je de prijsverschillen ziet met de omringende landen?
We kunnen natuurlijk verschillen van mening.
Dus nu begin je ook nog eens te klagen over het feit dat je belastingen betaalt?
Is toch normaal dat je een bijdrage betaalt voor het beheer van een netwerk waar je gebruik van maakt.
En dat dit topic begonnen is met een poll wie digitale tv heeft en wie niet...
BDJ
Is toch normaal dat je een bijdrage betaalt voor het beheer van een netwerk waar je gebruik van maakt.
BDJ
-
Ik klaag niet want ik betaal een correcte prijs voor dit soort zaken,daar waar ik woon!Bartjedj schreef:Dus nu begin je ook nog eens te klagen over het feit dat je belastingen betaalt?
BDJ
Normaal gezien zit het "beheer"budgetpost in de kostprijs van een produkt. Net zoals investeringen,personneel,onderhoud,hard ware en soft ware e.a. bedrijfseconomische uitgaven om een produkt te maken en aan te bieden.Want 50% verschil of meer om het zelfde produkt binnen Europa is zeer veel.
Ten andere het is de europeese commisie die ook kritiek heeft op de prijspolitiek van onder ander de communicatie branche in België.
Ik had het niet over bedriegen;;; wel over verkeerd en opgeblazen woordgebruik.Adler schreef:Als Telenet dan toch zo een bedriegers zijn zoals je blijft beweren, waarom heb je dan een aansluiting bij Telenet ?dentheo schreef: Als het woord en de inhoud niet meer moeten kloppen ok, so be it, maar klaag dan niet als je bedrogen wordt terwijl je erbij staat.
Esso en Total verkopen benzine en diesel, uit die slang komt geen dieselauto noch benzineauto.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide