Bartjedj schreef:
Iets anders: iemand al eens op de details van het logo gelet? Er staat het symbool van de NMBS bij.
Splitsing anyone... Dat moet toch Infrabel zijn?
Infrabel heeft daar toch niets mee te maken ?
Het is van NMBS-Holding.
Het vroegere logo van NMBS-Holding was ook een (B) met Holding er onder.
Bartjedj schreef:Weet ik, maar in bijna 30 jaar kan er toch een automaat geplaatst worden?
BDJ
Natuurlijk, ik wou eigenlijk alleen zeggen dat de omweg, van mensen die die ingang nu gebruiken, niet "verweten" kan worden aan het origineel ontwerp....
Die website van het Station is werkelijk van ver in mekaar gegooid.
Fouten in de tekst, knoppen die niet werken, een onbegrijpelijke navigatie, enz.
Wil je bijvoorbeeld naar Railtime gaan, dan krijg je altijd eerst een periode 17-18 u.
Wil je dat dan op de site van Railtime veranderen, dan wordt je eerst gevraagd of je in het Nederlands of Frans wil verder gaan, en daarna kan je nog eens alles opnieuw invullen.
De betekenis van de button 'Stations' bovenaan, snap ik ook niet, die doet juist niets.
Bij de knop 'Alle stationsinfo' kreeg je de eerste dagen inderdaad nog alle info van een station, zelfs hoeveel wc's er waren, nu doet die niets meer.
Onder het vakje 'Bereken uw route' verschijnen op de meest onverwachte momenten meldingen die je helemaal niet gevraagd hebt, bv. dat er geen parkinginfo beschikbaar is.
Enzovoort, enzovoort...
Wat een amateuristisch gedoe is dat toch allemaal ?
Adler schreef:
Onder het vakje 'Bereken uw route' verschijnen op de meest onverwachte momenten meldingen die je helemaal niet gevraagd hebt, bv. dat er geen parkinginfo beschikbaar is.
Enzovoort, enzovoort...
Wat een amateuristisch gedoe is dat toch allemaal ?
En als je een dienstregeling gevonden hebt en dan een kaartje wil kopen vroeg hij mij terug vanwaar naar waar....
dentheo schreef:
En als je een dienstregeling gevonden hebt en dan een kaartje wil kopen vroeg hij mij terug vanwaar naar waar....
Men heeft een aantal websites (reisplanner van NMBS, railtime van Infrabel, stationsinfo van NMBS) aan mekaar willen hangen, en het werkt van geen kanten.