Pagina 5 van 10
Geplaatst: 05 mar 2006, 09:58
door Jonathan
Wat er op de foto's staat zorgde wel voor veel vertraging. En nu nog, maar nu is het minder belangrijk. Ze doen toch maar
P-treinen en komen niet meer uit Duitsland. Maar ze hebben een groot voordeel: Ze zitten in de depot Oostende. En bijna alles wat vandaar komt, is iets goeds. Kijk maar de HLE 21. Nog nooit mee in Panne gevallen.
Geplaatst: 05 mar 2006, 10:21
door 260689
Jonathan schreef:Wat er op de foto's staat zorgde wel voor veel vertraging. En nu nog, maar nu is het minder belangrijk. Ze doen toch maar
P-treinen en komen niet meer uit Duitsland. Maar ze hebben een groot voordeel: Ze zitten in de depot Oostende. En bijna alles wat vandaar komt, is iets goeds. Kijk maar de HLE 21. Nog nooit mee in Panne gevallen.
even terug komen op de 16 die nimeer naar duitsland moet daar ben je verkeerd in want de 1601 en 02 rijde wel nog naar duitsland
Geplaatst: 05 mar 2006, 10:23
door Jonathan
Ja, maar dan wel niet op IC A. En met het internationaal verkeer, dat niet vermeldt staat in het binnenlandse sporenboekje, doen ze voor mijn part wat ze willen

Zeg, en de 1603, kon die dat vroeger ook?
Geplaatst: 05 mar 2006, 13:41
door Steven
alle 16-en konden dat, enkel de 1 en 2 hebben een licentie behouden omdat ze uitgerust zouden moeten zijn met GSM-R de andere hebben die niet gekregen dus netzoals er alle 27-ers nog niet voorzien zijn van die GSM-R
Geplaatst: 05 mar 2006, 14:20
door Nonkelronnie
260689 schreef:groentje schreef:260689 schreef:
ja zeg da weetk ik ni he

Zou hij durven?
Ik denk van niet

.
heb hem al op de trein gezien hoor. Al een paar keer zelfs
Geplaatst: 05 mar 2006, 15:04
door Bert
De 1608 die donderdagmorgen door Brussel-Zuid reed.

Geplaatst: 05 mar 2006, 15:15
door Wover
zijn ze bij de nmbs een wedstrijdje aan het houden "hoe vuil kan een trein zijn" ofzo?
Geplaatst: 05 mar 2006, 15:20
door Slos
Jonathan schreef:Tis goed dat ik dat weet

. Pakt hij ook de trein

Toen hij nog niet zo lang in dienst was ben ik hem eens tegengekomen. P-trein was afgeschaft en er stopte uitzonderlijk een IC naar Brussel in Aalter, gevolg overvolle treinen. Ik ben toch even in de lach geschoten toen ik hem zag.
Geplaatst: 05 mar 2006, 15:27
door 260689
Bert schreef:De 1608 die donderdagmorgen door Brussel-Zuid reed.
Ah dan waarde gij da op da perron ik was daar toevallig ook ik stond bij de thalyssen en moest naar beneden ik stond daar van half 7 tot 10u smorgens in brussel midi.
Geplaatst: 05 mar 2006, 15:37
door Bert
Yep, dat was ik.
Ik heb u niet gezien.
Ik was daar van rond 9.30 tot 11.37
Vraagje, hebt u die 82 met die autotransporters op de foto?
Die passeerde enkele minuten voor die 16
Geplaatst: 05 mar 2006, 15:40
door 260689
neen dan zou ik nog beneden gestaan hebben was namelijk aan het wachten op iemand.
Geplaatst: 05 mar 2006, 16:37
door e49memling
Ik wil niets persoonlijks zeggen;
Toen de CC40.100, (Frans broertje van de T18) en later de T18 met pensioen gingen was er een Frans tijdschrift (Le Rail?) die een 'special' had over deze locomotieven.
Daarin stond onder meer: ,ik citeer, 80 % van de defecten werden veroorzaakt door 20 % van de bestuurders, einde citaat.
Met andere woorden, als je die beestjes behandelde naar hun gevoeligheden, had je er zelden problemen mee.(is locomotief vrouwelijk?:D )
Dit geldt (gelde?) trouwens ook voor de T15 zen T16 (en de T11 en T12 niet vergeten)
Geplaatst: 06 mar 2006, 02:01
door Steven
yep hoe meer problemen een bestuurder heeft met een loc hoe meer je zijn rijstijl al is in vraag kan stellen, of het algemeen omgaan met zo een loc door die bestuurder, in elke beroep zitten prutser en die vallen altijd als meeste op
Geplaatst: 06 mar 2006, 06:26
door 1607
een trein is mannelijk.

en het station is vrouwelijk
dus de trein rijdt telkens het station binnen en buiten

Geplaatst: 06 mar 2006, 15:44
door NSNMBS
e49memling schreef: (en de T11 en T12 niet vergeten)
Tsja, en van een van de hier genoemde locs gaat het nu mss al de hele verkeerde kant op..
