Pagina 5 van 5
Geplaatst: 11 aug 2006, 12:51
door ziemon
als je even zoekt in dit forum krijg je heel veel info over deze lok en de tests die je noemt en vind je ook het antwoord op deze vraag, maar nogmaals:
de tests waren op rekening van Alstom en hadden niets maar dna ook niets met de NMBS te maken, Alstom wil gewoon een lok hebben gehomologeerd voor Belgie, meer niet.
Geplaatst: 11 aug 2006, 16:03
door Steven
yep ik heb in juni de persoon van de nmbs gesproken die bij die testen bij was en momenteel is er nog geen sprake dat deze loc zou gekocht worden
Geplaatst: 11 aug 2006, 16:36
door Shrek
het zal wel meer zijn voor fret-sncf die meteen een gehomologeerde loc kunnen kopen

Proefritten met Alsthom Prima " 6000 " loc.
Geplaatst: 12 aug 2006, 18:37
door Braintrain
U maakt hier wellicht een vergissing, de Prima 6000 is een vierspannings-
loc en SNCF zal dit type van loc niet bestellen. Zij hebben van dit
type tweespanningslocs ( 427000) en driespanningslocs (437000) .
De Prima 6000 waarvan maar één exemplaar van bestaat werd door
Alsthom gebouwd met het oog op een eventuele bestelling van de
NMBS, en is zelfs geen eigendom van SNCF Fret.
Re: Proefritten met Alsthom Prima " 6000 " loc.
Geplaatst: 13 aug 2006, 00:37
door Steven
Braintrain schreef:U maakt hier wellicht een vergissing, de Prima 6000 is een vierspannings-
loc en SNCF zal dit type van loc niet bestellen. Zij hebben van dit
type tweespanningslocs ( 427000) en driespanningslocs (437000) .
De Prima 6000 waarvan maar één exemplaar van bestaat werd door
Alsthom gebouwd met het oog op een eventuele bestelling van de
NMBS, en is zelfs geen eigendom van SNCF Fret.
maar de nmbs wil enkel een 2spanningsloc kopen op dit moment