Wie was dit?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
kika

Re: Wie was dit?

Bericht door kika »

Wimpie schreef:Heb bij beide gesolliciteerd telkens zelfde dak a2 nodig heb.
En dat kan je niet halen in avondschool o.i.d.?
tenlastelegging hebben ze nie echt gezegd, op die dag ben je er nie echt bij kan ik je verzekeren.
Ach dat went wel :lol: Maar als je zelfs dat al niet weet, kan je het vlaggen, me dunkt.
ik kan jullie verzekeren dat dit op zich al zware straf is. Ik neem zeker nu advocaat, enige waarom ik met pers praat is mijn verhaal proberen duidelijk te maken. Hoop dat jullie dit begrijpen. Ik heb er zeker spijt van, niet zozeer voor de treinfanaten maar meer voor de leerling bestuurders die wél echt zijn.
Nee, dat begrijp ik niet. Ik begrijp zowel niet wat je precies bij media probeert duidelijk te maken als waarom of waarover je precies spijt hebt. Ik vind het in ieder geval wel jammer dat het nu moeilijker is/zal zijn om mee te kijken, ook mijn kind vind dat altijd wel indrukwekkend. Ook zie ik het probleem voor echte leerlingbestuurders niet. Als ik eerdere reacties hier lees, hebben die gewoon hun identificatiemiddelen en horen ze die sowieso te tonen als ze praktijkles krijgen, dus ik zie geen verandering?
@ steven als je even nadenkt weet je wss ook wel dat er hier iemand is die ook in stuurposten meerijd , niet met verhaal van leerling, maar met ook dingen die ogen doen opengaan, als je als fanaat stuurpost betreed met 3 wegsleutel, fluovestje van nmbs en rugzak + lijnfiches en ritverslagen die ze zelf aanpassen op hun naam dan weet je ook toch genoeg? Ik heb dit ook gemeld aan SPC en die konden er ook niet mee lachen en zijn een onderzoek bezig, en toch praat iedereen gelukkig en vrolijk met deze persoon op het forum... is dit dan niet erg? nee want dit is nog niet uitgekomen...
Wat is erg? Ik heb geen flauw idee over wie je het hebt of wat die doet/deed, maar het lijkt me vanzelfsprekend dat ieder voor z'n eigen daden verantwoordelijk is. Verder, zie ook puntje 9. van de huisregels hier, kan me voorstellen dat dat er misschien mee te maken heeft. Wat heb jij met die andere persoon zijn acties te maken? En, een klein beetje naast het onderwerp: rugzakken van DB, kan je gewoon in hun winkel halen, staat dan bij "Das Erkennungszeichen für Lokführer schlechthin und solche, die es gerne wären." :)
Steven

Bericht door Steven »

kika schreef: Nee, dat begrijp ik niet. Ik begrijp zowel niet wat je precies bij media probeert duidelijk te maken als waarom of waarover je precies spijt hebt. Ik vind het in ieder geval wel jammer dat het nu moeilijker is/zal zijn om mee te kijken, ook mijn kind vind dat altijd wel indrukwekkend. Ook zie ik het probleem voor echte leerlingbestuurders niet. Als ik eerdere reacties hier lees, hebben die gewoon hun identificatiemiddelen en horen ze die sowieso te tonen als ze praktijkles krijgen, dus ik zie geen verandering?
De media is zelden een goed middel om uw vel te redden in tegendeel het blaast veel zaken op en maakt ze in vele gevallen enkel erger dan dat het al is.
Het probleem met leerlingbestuurders is gewoon dat het algemeen vertrouwen in nieuwelingen daalt. Mensen die het dan wel nog goed en eerlijk bedoelen betalen altijd de prijs. Hoe meer mensen misbruik maken van een systeem hoe strenger men nadien zal worden met meer algemene ontevredenheid als gevolg. Leerlingen zullen zich geviseerd (ondanks het niet nodig is) voelen daar waar er vroeger sneller op vertrouwen werd gewerkt. Zoals het altijd en overal gaat.
Wimpie

Bericht door Wimpie »

heb harde bewijzen van die pêrsoon steven :) en @kika wil gewoon mijn verhaal vertellen maar word soms ook nog verdraaid
Steven

Bericht door Steven »

Bij deze sluit ik het onderwerp hier, het enige wat ik hier verder zie gebeuren is met stenen smijten naar andere. Het forum draait om respect niet om het smijten met stenen als je een fout maakt. Het gaat hier niet om het uithangen van de vuile was van andere.

Beste wimpie, als ik u was zweeg ik gewoon, uw problemen uitvechten in de media en op internet lost niets op zoals ik al eerder zei het blaast enkel zaken op.
Gesloten