Ongewone samenstelling.
-
Re: gewijzigde samenstelling.
neen tot nu toe daar geen van die rijtuigen op gezien al zou het wel kunnen, de grootste kanshebber hiervoor is de 521 oostende welkenraedt. Die werd in de oude dienstregeling altijd voorzien met materiaal afkomstig van de IC 0, of dit nu nog zo is weet ik niet.treinfan93 schreef:rijden er nu ook I10'en op De IC-A oostende - eupen ?
Veel maakt het ook niet uit, de IC 521 passeert immers niet via lijn 2, en zou in principe zelfs met breaks kunnen worden gereden.
Dat is natuurlijk ook juistgroentje schreef:Veel maakt het ook niet uit, de IC 521 passeert immers niet via lijn 2, en zou in principe zelfs met breaks kunnen worden gereden.

Ja, ik heb gisteren in een desbetreffende rijtuig gezeten tussen Luik en Brussel. Het betreft 1 rijtuig aan de kant van de '13. De ramen zijn aangepast, en de WC's werken niet meer. Deze zijn 'verzegeld'. Ik moet wel zeggen dat ze nogal veel lawaai maken wanneer ze aan 200 km/uur over de HSL razentreinfan93 schreef:rijden er nu ook I10'en op De IC-A oostende - eupen ?

Je zal wel de IC-O bedoelen, op de IC-A rijden geen I10 200km/h mee.melle schreef:Ja, ik heb gisteren in een desbetreffende rijtuig gezeten tussen Luik en Brussel. Het betreft 1 rijtuig aan de kant van de '13. De ramen zijn aangepast, en de WC's werken niet meer. Deze zijn 'verzegeld'. Ik moet wel zeggen dat ze nogal veel lawaai maken wanneer ze aan 200 km/uur over de HSL razentreinfan93 schreef:rijden er nu ook I10'en op De IC-A oostende - eupen ?
Maar jawel! Dat was de trein 541, om 19 uur in Luik met bestemming Brussel-Oostende..260689 schreef:Je zal wel de IC-O bedoelen, op de IC-A rijden geen I10 200km/h mee.melle schreef:Ja, ik heb gisteren in een desbetreffende rijtuig gezeten tussen Luik en Brussel. Het betreft 1 rijtuig aan de kant van de '13. De ramen zijn aangepast, en de WC's werken niet meer. Deze zijn 'verzegeld'. Ik moet wel zeggen dat ze nogal veel lawaai maken wanneer ze aan 200 km/uur over de HSL razentreinfan93 schreef:rijden er nu ook I10'en op De IC-A oostende - eupen ?
Deze week ergens (denk dinsdag) rond 09:18 ook een break zien keren net voor Sint-Joris-Weert. Dit was of de P5507, of de L/P 4578. Normaal zijn het klassiekjes die komen keren rond die tijd en de reguliere stoptrein naar Ottignies ophouden.Dieselfreak schreef:Ik zag gisteren om 16 uur 30 vanop afstand een Break het station Bierges-Walibi passeren, hij reed in de richting van Leuven. Is het normaal dat Breaks rijden op lijn 139?
Bij de dienstregeling van voor december 2009 werden er enkele P-diensten gereden met duikbrillen.
Vandaag gezien dat de L-trein Antwerpen - Lokeren in het weekend door een break worden gereden sinds de nieuwe dienstregeling.

Heb het ook gezien, op zich geen slecht ideeStef schreef:Vandaag gezien dat de L-trein Antwerpen - Lokeren in het weekend door een break worden gereden sinds de nieuwe dienstregeling.
-
--
Laatst gewijzigd door Treinenman op 05 dec 2011, 20:42, 2 keer totaal gewijzigd.
De trein is altijd een beetje reizen.
-
- Contacteer:
Treinenman schreef:Vandaag reed trein 2930 (Luik-Guillemins- Antwerpen) met een MS96, terwijl dit normaal een break is.
Ofwel is dit een definitieve samenstelling of is dit om een defecte 'break' te vervangen.
dit komt blijkbaar heel af en toe eens in het weekend voor:-)
Fan van de 55'ers en de 18'ers!
http://users.telenet.be/eagleheartstori ... elkom.html
http://users.telenet.be/eagleheartstori ... elkom.html
-
Gisteren 27/12 op de IC Turnhout - Brussel een AM86, ook wel vrij zeldzaam denk ik 

En vandaag zelfs een break (301) op de reguliere L-trein (vertrek 17:28 Leuven).fets schreef:Dieselfreak schreef:Ik zag gisteren om 16 uur 30 vanop afstand een Break het station Bierges-Walibi passeren, hij reed in de richting van Leuven. Is het normaal dat Breaks rijden op lijn 139?