Komende maandag vanaf Turnhout, waar hij nu staat/stond?nahoj schreef:843 komt zeer binnenkort in dienst.
Renovatie AM75 ?
Re: Renovatie AM75 ?
-
- Contacteer:
Als'm tegen dan nog herkenbaar is.... de eerste handtekeningen staan er al op :-/Asterix schreef:Komende maandag vanaf Turnhout, waar hij nu staat/stond?nahoj schreef:843 komt zeer binnenkort in dienst.
Ah, da's goed nieuws.nahoj schreef:843 komt zeer binnenkort in dienst.
De hier geposte geruchten over 50Hz-storingen en te hoog gewicht zijn indianenverhalen.
De toelating naar Nederland wordt aan gewerkt.
Heeft er iemand een idee in welke omloop dit nieuw Varkentje zou kunnen rijden? Wil hem namelijk graag op video zetten de komende week.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Die indianenverhalen komen uit het welgekend spoorwegtijdschrift, bestaande uit 3 woorden (Nederlandse versie). Ook wel de "Joepie van de spoorwegwereld" genoemd. Die wisten ook jaren geleden te vertellen dat een aantal MW41'ers een 3de rijtuig zouden krijgen. Recent nog stond er gepubliceerd dat enkele Desiro's een 4de rijtuig zouden krijgen. En nu het verhaal dat de varkenssnuit te zwaar zou wegen. En niet alleen bovenstaande indianenverhalen...nahoj schreef:843 komt zeer binnenkort in dienst.
De hier geposte geruchten over 50Hz-storingen en te hoog gewicht zijn indianenverhalen.
De toelating naar Nederland wordt aan gewerkt.
Off topic: Ik geef toe... ik had een abonnement bij dat tijdschrift, maar heb dit niet meer verlengd wegens al die indianenverhalen (lees: onzin). Ik heb nog geen enkele MW41 gezien met 3 rijtuigen of geen enkele Desiro ML met 4 rijtuigen. En dat nieuws stond niet in het april-nummer...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
De 843 gaat normaal gezien vanaf morgen in dienst op de verbinding Turnhout - Binche.
De graffiti is ondertussen ook al terug verwijderd, waarschijnlijk voor de pers.
De graffiti is ondertussen ook al terug verwijderd, waarschijnlijk voor de pers.
Zou de 801 niet de volgende moeten zijn? Als het ik me goed herinner was dat de eerste na de 843 die gestript werd van zijn interieur.Zwoopaman schreef:De 843 gaat normaal gezien vanaf morgen in dienst op de verbinding Turnhout - Binche.
Het zal allicht nog wel maanden of zelfs meer duren voordat die terug in dienst komt?
Inderdaad, vandaag reed/rijdt hij als 3408 (wel afgeschaft), 3436 en dus vermoedelijk ook als 3417.Zwoopaman schreef:De 843 gaat normaal gezien vanaf morgen in dienst op de verbinding Turnhout - Binche.
Mooi dat hij rijdtMatthias schreef:Inderdaad, vandaag reed/rijdt hij als 3408 (wel afgeschaft), 3436 en dus vermoedelijk ook als 3417.Zwoopaman schreef:De 843 gaat normaal gezien vanaf morgen in dienst op de verbinding Turnhout - Binche.

Groetjes uit Nederland.
Ik niet helaas. En als de omlopen hetzelfde blijven komt het wat ongelukkig uit deze te filmen of op foto te zetten...
Zat alvast niet op de 3417. Die werd gereden door een volledig besmeurd stel. Eén rijtuig was zelfs volledig dichtgekliederd.
De diensten die hij vandaag heeft gereden was niet helemaal zoals vooraf de bedoeling was.Davy schreef:Ik niet helaas. En als de omlopen hetzelfde blijven komt het wat ongelukkig uit deze te filmen of op foto te zetten...
Je bedoelt dat 843 niet IC 3417 heeft gereden? NMBS heeft gemeld dat de 843 om 19u53 aan zou moeten komen in Turnhout.Tram44 schreef:Zat alvast niet op de 3417. Die werd gereden door een volledig besmeurd stel. Eén rijtuig was zelfs volledig dichtgekliederd.
Die trein rijdt helaas al langere tijd zo rond, zie die hier elke weekdag in die staat voorbijkomen, zelfs de ramen zijn niet vrijgemaakt.Tram44 schreef:Zat alvast niet op de 3417. Die werd gereden door een volledig besmeurd stel. Eén rijtuig was zelfs volledig dichtgekliederd.
Wel vreemd dat de 843 dan de tegenrit niet verzekerd heeft.