Stations raden met een beeld van de stationshal/de perrons
Re: Stations raden met een beeld van de stationshal/de perro
Inderdaad, Diesdelle. Een van de jongste stations van het land, en een foto die slechts een paar jaar mogelijk is geweest.
Aan jens123 de eer.
Aan jens123 de eer.
Ik laat graag de beurt over aan iemand anders om een foto te plaatsen.
Ik beschik momenteel niet over interessante foto's en ik passeer pas binnen 2 weken een interessante lijn om wat perronnetjes te fotograferen voor in dit topic.
Ik beschik momenteel niet over interessante foto's en ik passeer pas binnen 2 weken een interessante lijn om wat perronnetjes te fotograferen voor in dit topic.
Ik zal nog eens een voor de hand liggende plaatsen.

Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Nee, het is niet Sint-Truiden.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Zoals verwacht snel geraden. De geel-blauwe kleuren zijn tamelijk uniek, dacht ik.Henk schreef:Marloie?
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Het was vooral de beplanting op de plaats van het vroegere spoor 1 (denk ik) die me bekend voorkwam.
Dat was inderdaad ook een belangrijke aanwijzing.Henk schreef:Het was vooral de beplanting op de plaats van het vroegere spoor 1 (denk ik) die me bekend voorkwam.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
De gemeente is juist, het station heet gewoon Ascq (lijn 94 Doornik-Lille), maar daarover gaan we natuurlijk niet vallen.
Ik dacht even dat je er niet meteen zou aan denken om buiten de landsgrenzen te denken, maar jullie zijn te goed!
Ik dacht even dat je er niet meteen zou aan denken om buiten de landsgrenzen te denken, maar jullie zijn te goed!
Ik wist niet dat cargoterminals ook meetelden, maar dit zou wel eens Lanaken Railport kunnen zijn. Van god en iedereen verlaten...
Neen dat kan niet. Daar staan geen bomen.groentje schreef:Ik wist niet dat cargoterminals ook meetelden, maar dit zou wel eens Lanaken Railport kunnen zijn. Van god en iedereen verlaten...