Pagina 46 van 124

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 07 okt 2009, 13:44
door davyickx
De 308 passeerde hier vandaag in Wilsele weer 2 keer, spijtig genoeg was hij mij beide keren te vlug af zodat ik weer geen foto's heb kunnen nemen... :evil:

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 07 okt 2009, 16:06
door Robin
beter uw tent opstellen te Mechelen :mrgreen:

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 08 okt 2009, 18:53
door Robin
Afbeelding Afbeelding

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 08 okt 2009, 18:56
door Dietrich
Het valt mee, al had ik liever gehad dat de ramen in een zwarte streep zaten.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 08 okt 2009, 19:03
door Robin
wc van paar miljoen :mrgreen: Afbeelding de binnenkant Afbeelding deurknop aan de buitenkant Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 08 okt 2009, 19:17
door Presario
Hoe meer foto's ik er van zie hoe beter hij me bevalt maar toch heb ik het gevoel dat er "iets" ontbreekt. Die foto's van het interieur zijn getrokken uit 308? Of uit een ander stel? Iemand idee hoe testritten zijn verlopen? En wanneer de eerste in dienst komt?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 08 okt 2009, 20:15
door Trammist
Die deurknoppen zijn kennelijk gelijkaardig aan die van een Antwerpse PCC-tram.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 08 okt 2009, 20:50
door Robin
Presario: de foto's van de binnenkant zijn niet van de 308, die is helemaal af vanbinnen. Momenteel zijn ze deze aan het testen op vanalles.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 08 okt 2009, 20:51
door 260689
Trammist schreef:Die deurknoppen zijn kennelijk gelijkaardig aan die van een Antwerpse PCC-tram.
I11, I10, AM96, M4m, M5m, M6 en nu ook de Break.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 08 okt 2009, 21:50
door elriverslide
260689 schreef:
Trammist schreef:Die deurknoppen zijn kennelijk gelijkaardig aan die van een Antwerpse PCC-tram.
I11, I10, AM96, M4m, M5m, M6 en nu ook de Break.
en MW41

En daarnaast ook op alle nieuwe lijnbussen bij de achterdeur(en).

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 09 okt 2009, 11:05
door Merijn
Ik word nu wel heel nieuwsgierig de binnenkant van de 308 te zien :?: :?:

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 09 okt 2009, 11:58
door Snaaip
Ik zie toch liever de Memling. Ze hebben inderdaad de ramen in een zwarte band moeten voorzien. En ik vind trouwens het geel op de neus belachelijk. Hle 13 en de I11, (gemoderniseerde) M5 en M6 stuurstandrijtuigen, hebben een gele vlakte dat begint ongeveer in het midden en eindigt bovenaan. Dat lijkt beter op. En als je de Break bekijkt op de foto, zie je een complete grijze neus met plots een stukje geel. Waarom plots deze keer een stomme rechthoek centraal op de neus? Er zit tenminste meer kleur als ze het deden zoals de opgenoemde modellen. Ik hoop dat ze in het geel de Grijze B-logo plaatsen. Zal mss wat verbeteren. Zal ik dit later iedere keer mogen zien aankomen in Iep? Want het zijn maar Breaks die hier aankomen, uitgezonderd de HLE 21 met I10 rijtuigen, soms de HLE 27 met M6 rijtuigen of klassiekjes. En dit enkel tijdens de spitsuren.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 09 okt 2009, 17:48
door Robin
de binnekant is komende ;)

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 09 okt 2009, 21:00
door Hogersluys
Wat ik mij altijd afvraag bij dit soort renovaties: hoeveel % van het oorspronkelijke treinstel kan gerecupereerd worden?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 09 okt 2009, 21:11
door Robin
de hele kast; ramen, deuren.. zowat alles word eruit gehaald en eraf.

na lang wachten...