de 20ers gaan ze er zeker niet eerst uithalen hoor ... ze zijn nog te nieuw en vooral ... hun vermogen hebben ze voor, als men de 23&26 schrapt zal de 20 dit moeten gaan opvangen hé ...Shrek schreef:Dat is maar tijdelijk tot er genoeg 18nen zijnHLE 2302 schreef: van de 26 ben ik nog niet zo zeker ... aangezien er nog steeds plannen zijn op sommige verbindingen te beginnen rijden met 26 - M6 - 26
(ik dacht dat dat de IR verbinding naar binche ermee zou worden gereden ipv met 800ers ?)
greetz 2302![]()
Ik vraag me wel af of het niet eerder reeks 20 is die het onderspit moet delven in plaats van de 26. Reeks 20 is veel duurder in onderhoud en verslijt de sporen veel meer dan een 26. Ook wordt het grote vermogen van reeks 20 totaal overbodig als er 28ers naar het oosten en 18nen en 13nen naar het zuiden rijden

bij de nmbs heb je één voordeel ... ze denken nooit echt economisch
