Jakke schreef:Op een zaterdag te Arlon
jaaaaa, Mijn eerste modeltreintje

Jakke schreef:Op een zaterdag te Arlon
Ik wel hoor. I LUV THE 27/21Jakke schreef:Deze foto is niet van mij.Maar er zijn blijkbaar weinig liefhebbers van de 27
Stijn014 schreef:Jakke schreef:Op een zaterdag te Arlon
jaaaaa, Mijn eerste modeltreintjeHij ligt nog steeds in de kast
Ja sorry hoor, voer dan een regeltje in dat dezelfde persoon niet tien foto's na elkaar mag posten. Hoe wil je dat ik (of iemand anders), die maar een paar 27's in z'n collectie heeft, anders iets ertussen krijgt met soms maar een minuut tussen twee foto's? Ik hield dit topic al een paar dagen in de gaten om m'n 2726 te kunnen plaatsen, eerst dagenlang niets en ineens zitten we al een heel pak verder.Steven schreef:beste mivb, de bedoeling is hier de locs te laten zien in juiste volgorde aangezien de vorige 2740 was wil dat zeggen dat 2726 al voorbij is
MIVB-reiziger schreef: Ja sorry hoor, voer dan een regeltje in dat dezelfde persoon niet tien foto's na elkaar mag posten. Hoe wil je dat ik (of iemand anders), die maar een paar 27's in z'n collectie heeft, anders iets ertussen krijgt met soms maar een minuut tussen twee foto's? Ik hield dit topic al een paar dagen in de gaten om m'n 2726 te kunnen plaatsen, eerst dagenlang niets en ineens zitten we al een heel pak verder.
Daarnaast dacht ik ook dat het altijd leuk is om nog eens een andere foto te zien van de loc (kwestie van wat variatie), blijkbaar niet dus...
Ik moet zeggen dat ik ook een beetje met hetzelfde gevoel zit (en met enkele foto's die nu niet gepost wordenSteven schreef:dat was jammer genoeg niet de oorpsrong van deze topic, er zijn nog een aantal andere topics waa je gerust die foto's kan posten hoor.
euh besef je wel over hoeveel topics je dan spreekt?Bibke schreef:Misschien ergens per locnummer een topic openen waarna iedereen zijn foto's over die bepaalde loc kan posten? Zo kan iedereen aan zijn trekken komen.
Ja, of een subtopic per reeks/type en daaronder dan het locnummer om het een beetje geordend te houden.Steven schreef:euh besef je wel over hoeveel topics je dan spreekt?Bibke schreef:Misschien ergens per locnummer een topic openen waarna iedereen zijn foto's over die bepaalde loc kan posten? Zo kan iedereen aan zijn trekken komen.