Iemand al een idee?
Even off-topic maar je kan die 'bedanking' terug verwijderen door nogmaals op dat icoontje te klikken, ditmaal wel met de duim naar beneden.overweg13 schreef:Allereerst: ik wilde je niet uitdrukkelijk danken voor deze post, het was a slip of the finger. Wat niet betekent dat ik je post niet apprecieer.
Die plaatjes met R en I duiden op een sectionering (sectiescheiding) in de bovenleiding. R staat voor een sectiescheiding met luchtstrook, I staat voor een klassieke sectiescheiding.trainlovertje schreef:Waar is deze foto genomen? Als je de foto downloadt, kan je hem in de juiste positie zien.
Bijkomende vraag, waarvan ik het antwoord zelf niet ken: wat betekent dat plaatje met R 16/3 aan de bovenleiding? De reden waarom ik deze oorspronkelijk gemaakt had, was om deze vraag te stellen, maar dat is er tot dusver niet van gekomen. Er bestaan trouwens ook van die plaatjes met onder anderen de letters X,Y en I. Ik Dacht dat Y misschien voor een wissel stond en X voor een Engelse wissel. Iemand die het mij kan vertellen?