Re: elektrificatie L11
Geplaatst: 23 jun 2026, 11:02
Voor de genodigden zal op 26/06 een "eerste" elektrisch gesleepte goederentrein vertrekken op Combinant, gesleept door BLS Cargo. Eerste tussen aanhalingstekens want de trein gaat maar naar Antwerpen-Noord waarna de wagens met dieseltractie terugkeren naar Combinant...