Pagina 6 van 6
M6 Stuurstandrijtuigen Brugge
Geplaatst: 19 sep 2007, 20:56
door scenicsport
Toen ik zondagavond terugkwam van A-Noord heb ik deze 2 voor de lens kunnen halen.
Geplaatst: 19 sep 2007, 21:08
door Trainspotterke
Vandaag waren ze in het station van Brugge aan het spelen met de 2750 die met de GF-koppeling aan het stuurrijtuig gekoppeld was.
Leve de Trein : Zondag 16 sept.
Geplaatst: 26 sep 2007, 20:51
door scenicsport
Haai, ik heb de tijd gevonden om m'n foto's te uploaden.
Bekijk ze gerust (ze zijn copyright free)
http://home-and-garden.webshots.com/alb ... 5966ZOfxUk
Geplaatst: 02 okt 2007, 20:37
door treinbruno
de website van leve de trein werkt nog en er zijn nog tickets over voor de nacht van het openbaar vervoer!
http://www.b-rail.be/corp/apps/co_ttb_n ... php?lang=N
Geplaatst: 02 okt 2007, 21:10
door Adler
treinbruno schreef:de website van leve de trein werkt nog en er zijn nog tickets over voor de nacht van het openbaar vervoer!
Dat maakt nog maar eens duidelijk dat het onderhouden en bijwerken van de website absoluut geen prioriteit heeft bij de NMBS.
Je moet wel wat voorzichtig zijn met het plaatsen van dergelijke links.
Volgens hun voorwaarden moet je daar eigenlijk toelating voor vragen en kan je anders zelfs strafrechterlijk vervolgd worden.
Ik heb ooit toelating gevraagd voor het plaatsen van een link naar de homepagina van de NMBS (want ook dat moet) maar nooit een antwoord gekregen.
Geplaatst: 03 okt 2007, 12:58
door stefanic
De mensen die de website onderhouden hebben inderdaad naast die taak meestal nog vele andere taken, en bv. voor een dienst communicatie is geven van informatie inderdaad prioritair op weghalen van oude informatie, zeker als het voor de lezer evident is dat het oude info betreft.
Stefan, NMBS Web'master'
Geplaatst: 03 okt 2007, 13:55
door Adler
stefanic schreef:De mensen die de website onderhouden hebben inderdaad naast die taak meestal nog vele andere taken...
Eerlijk gezegd begrijp ik dit niet goed.
Ik heb denk ik ooit gelezen dat er 40 mensen bezig waren met het controleren van de formulieren voor compensatie voor vertragingen.
Is het dan echt niet mogelijk om enkele mensen full-time aan de website te laten werken?
Zeker nu men afwil van andere communicatiemiddelen zoals het gedrukte treinboekje, is het toch meer dan belangrijk dat de website en de treinplanner zo up-to-date mogelijk wordt gehouden.