Geplaatst: 15 okt 2007, 23:15
Is dat waarheid of uw bewering?dekooiker schreef:En bij De Lijn klagen ze dat Geel moeilijk doet.
De waarheid zal in het midden liggen zeker?
Is u moeilijk tegenover kritiek?
Is dat waarheid of uw bewering?dekooiker schreef:En bij De Lijn klagen ze dat Geel moeilijk doet.
De waarheid zal in het midden liggen zeker?
Ik heb nog in Geel gewoond, daar doen ze over alles moeilijkGregske schreef:Is dat waarheid of uw bewering?dekooiker schreef:En bij De Lijn klagen ze dat Geel moeilijk doet.
De waarheid zal in het midden liggen zeker?
Is u moeilijk tegenover kritiek?
correctie: Antwerpen - Lier - Heist od Berg - Aarschot - Leuven - LuikWover schreef: Zijn punt is duidelijk denk ik. Alles dat verder dan Leuven ligt is vanuit de Kempen gezien bijna "onbereikbaar". Zie ook andere topic waar ik pleitte voor een Antwerpen - Lier - Aarschot - Leuven - Luik, wat de reistijden al een pak korter zou kunnen maken.
Dan ben ik blij dat u nu ergens anders woont en daar tevreden mee bent.pietje schreef:Ik heb nog in Geel gewoond, daar doen ze over alles moeilijkGregske schreef:Is dat waarheid of uw bewering?dekooiker schreef:En bij De Lijn klagen ze dat Geel moeilijk doet.
De waarheid zal in het midden liggen zeker?
Is u moeilijk tegenover kritiek?![]()
en dat is mijn persoonlijke mening
en hoe vaak denk je dat een motorstel 140 km/u kan rijden over het ganse traject Lier (vertakking "Nazareth") -Aarschot (vertakking Aurodenberg)?Wover schreef:Heist op den Berg heeft wel heel veel deelgemeenten he, waarvan er enkelen zelfs hun eigen stopplaats hebben. Op het grondgebied van Heist liggen volgens mij toch wel 1 station en 2/3 stopplaatsen?
Een stop in Heist zou zo'n trein alweer wat trager maken (3-4 minuten extra in de dienstregeling, want anders zou hij er tegen 140 kunnen doorvlammen). Bovendien heeft Heist al een stoptrein die je in niet veel meer tijd dan de IR naar Leuven zou kunnen brengen. Een overstap in Aarschot is trouwens ook mogelijk als je de IR naar Hasselt neemt.
situatie zal idd problematisch worden, in het bijzonder voor stop-treintjes: over het ganse traject Antwerpen Aarschot bezet 1 stop-trein de lijn even lang als 3 goederen of IR treinen.Shrek schreef:met het alsmaar groeiende aantal goederentreinen op die lijn heeft men niet zoveel ruimte meer voor meer en vooral snellere passagierstreinen.
als de 2de ontsluiting van de haven er ligt zal het daar zeker problematisch worden
Een langere stop in heist op een uitwijkspoor zou al veel helpen, dan kan er toch al minstens ofwel een snelle HKV ofwel twee KHM door...super1500 schreef:situatie zal idd problematisch worden, in het bijzonder voor stop-treintjes: over het ganse traject Antwerpen Aarschot bezet 1 stop-trein de lijn even lang als 3 goederen of IR treinen.Shrek schreef:met het alsmaar groeiende aantal goederentreinen op die lijn heeft men niet zoveel ruimte meer voor meer en vooral snellere passagierstreinen.
als de 2de ontsluiting van de haven er ligt zal het daar zeker problematisch worden
En welke zijn dat? Bedoel je Brugge-Kortrijk en Kortrijk-Zottegem?OO-MSS schreef:de L 65x/165x zou dan voortaan met Breaks worden gereden heb ik zojuist gehoord
ja het zijn idd deze 2 relatiesoverweg13 schreef:En welke zijn dat? Bedoel je Brugge-Kortrijk en Kortrijk-Zottegem?OO-MSS schreef:de L 65x/165x zou dan voortaan met Breaks worden gereden heb ik zojuist gehoord
Steven schreef:dan moet ge uw x aanpassende laatste twee cijfers vormen altijd het ritnummer
dus L 6xx
en L 16xx
aangezien ze beginnen bij 650 tot 699 voor die stoptrein, de nrs 601 tot 649 zijn voorbehouden voor de benelux, men werkt dus altijd in groepjes van 50