Stations raden met een luchtfoto

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Adler

Re: Stations raden

Bericht door Adler »

jan_olieslagers schreef: 1: hoeveel hebt ge er nog achter de hand?
2: om de variatie te verruimen zouden het ook mogen detailfoto's zijn op een of ander Belgisch station - daar kan men ook knap lastige van maken
4: als van de vorige vraag de oplossing wordt gegeven, wie plaatst dan de volgende?
1: zoveel als er stations zijn in Belgie.
2: natuurlijk.
4: dezelfde persoon.

Maar als er nu al weer ambras is over enkele eenvoudige regels en bepaalde personen het weer zoveel beter weten, heb ik al niet veel zin om nog verder te doen.
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

back on topic please
eens een wat moeilijkere :P
en ik geef al een tip ... het is IN FRANKRIJK
Afbeelding veel succes !
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
jan_olieslagers

Bericht door jan_olieslagers »

sorry Adler, ik vond het best een vrolijk idee, kwilde enkel helpen om rechte lijnen te trekken...
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
jan_olieslagers

Bericht door jan_olieslagers »

trainfreak schreef:
jan_olieslagers schreef: 4: als van de vorige vraag de oplossing wordt gegeven, wie plaatst dan de volgende?
Diegene die het juiste antwoord gegeven heeft, tenzij hij niet wilt en iemand anders aanduid (die meedoet aan het spel wel te verstaan)
Ja, sorry, deze vraag had ik niet duidelijk verwoord, ik bedoelde "als de plaatser zelf moet antwoorden omdat niemand het vindt, hoe komen we dan aan een nieuwe opgave?"
Maar Adler heeft intussen gesteld dat in dat geval dezelfde opdrachtgever eerst het antwoord moet geven, en vervolgens voor een nieuwe opgave zorgen, hopelijk minder lastig - en dat lijkt me maar logisch ook.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

jan_olieslagers schreef:
trainfreak schreef:
jan_olieslagers schreef: 4: als van de vorige vraag de oplossing wordt gegeven, wie plaatst dan de volgende?
Diegene die het juiste antwoord gegeven heeft, tenzij hij niet wilt en iemand anders aanduid (die meedoet aan het spel wel te verstaan)
Ja, sorry, deze vraag had ik niet duidelijk verwoord, ik bedoelde "als de plaatser zelf moet antwoorden omdat niemand het vindt, hoe komen we dan aan een nieuwe opgave?"
Maar Adler heeft intussen gesteld dat in dat geval dezelfde opdrachtgever eerst het antwoord moet geven, en vervolgens voor een nieuwe opgave zorgen, hopelijk minder lastig - en dat lijkt me maar logisch ook.
BACK ON TOPIC, VERSTAAT GIJ DAT ??????
moet steven die offtopic dingen nu echt verwijderen ?
een beetje kan zijn ... zeker in een gewoon topic
maar dit is toch geen topic waar discussie in mogelijk is !!
voor de zoveelste keer
BACK ON TOPIC !!

eens een wat moeilijkere :P
en ik geef al een tip ... het is IN FRANKRIJK
Afbeelding veel succes !
Adler

Bericht door Adler »

HLE 2302, kan je een beetje dimmen, ja.
De vragen die Jan stelde waren volkomen logisch.
Je hoeft ook niet bij elk van uw berichten telkens uw foto te herhalen, die kennen we nu wel al.
Steven

Bericht door Steven »

Bij deze liggen de regels van het spel vast. Ik denk dat adler duidelijk was en is.
filipdemeyere

Bericht door filipdemeyere »

Port-La-Nouvelle
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Adler schreef:HLE 2302, kan je een beetje dimmen, ja.
De vragen die Jan stelde waren volkomen logisch.
Je hoeft ook niet bij elk van uw berichten telkens uw foto te herhalen, die kennen we nu wel al.
ik hoef niet te dimmen ... ik zeg trouwens niks ... je post een foto omdat het aan u is ... beginnen ze direct te zagen van dit dat en daar ...
dit is geen discussie topic nogmaals maar een fototopic :wink:
filipdemeyere schreef: Port-La-Nouvelle
helemaal juist ! jij mag de volgende doen

ja zo zie je adler, zo moeilijk was die klaarblijkelijk toch niet ...

greetz 2302
trainfreak

Bericht door trainfreak »

HLE 2302 schreef: ja zo zie je adler, zo moeilijk was die klaarblijkelijk toch niet ...

greetz 2302
Volgens mij heeft (bijna?) niemand echt moeite gedaan om dit op te zoeken, niet zoals bij de vorige edities...
filipdemeyere

Bericht door filipdemeyere »

Dit keer een detailfoto van een Belgisch station.
Bijlagen
PB040023.jpg
Bordensteker

Bericht door Bordensteker »

Brussel Zuid, vermoed ik.

Bericht door Adler »

HLE 2302 schreef: ik hoef niet te dimmen ... ik zeg trouwens niks ... je post een foto omdat het aan u is ... beginnen ze direct te zagen van dit dat en daar ...
dit is geen discussie topic nogmaals maar een fototopic :wink:
Je zegt niets ???
Je zit wel iemand uit te schelden met teksten in hoofdletters, dreigementen om de berichten te laten verwijderen, en zo verder, juist omdat iemand hier een vraag stelt over de regels van dit spel.
Dit is een spelletje, meestal is de bedoeling daarvan om er plezier aan te hebben, niet om iemand te beginnen uitschelden.
Bovendien staat dit in de rubriek Babbelhoek (plaats om over van alles en nog wat te praten), het is dus helemaal niet nodig om te beginnen schelden en roepen 'Back on topic, back on topic!!!' als iemand een simpele vraag stelt over dit spel, wat zelfs nog niet eens 'off-topic' is.
Adler

Bericht door Adler »

trainfreak schreef: Volgens mij heeft (bijna?) niemand echt moeite gedaan om dit op te zoeken, niet zoals bij de vorige edities...
Waaruit besluit je dat ?
Frankrijk is 18 keer zo groot al België en bij de meeste van ons niet zo goed gekend als ons eigen land.
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Adler schreef:
trainfreak schreef: Volgens mij heeft (bijna?) niemand echt moeite gedaan om dit op te zoeken, niet zoals bij de vorige edities...
Waaruit besluit je dat ?
Frankrijk is 18 keer zo groot al België en bij de meeste van ons niet zo goed gekend als ons eigen land.
Je zegt het eigenlijk zelf:
Frankrijk is zo groot dat men (meestal) niet weet waar te beginnen met zoeken.
De meesten die hier op dit forum zitten houden zich voornamelijk bezig met België
Er kwamen ook bijna geen reacties om te raden.
Plaats reactie