Pagina 6 van 6
Re: Dertig piekuurtreinen op de tocht
Geplaatst: 04 apr 2011, 10:13
door calabria
Joris schreef:Hallo,
En waarom niet meer treinen rondsturen via Brussel-West?
Luchthaven-West-Zuid(-Vorst of terug)
Groeten,
Joris De Mol
Daar liggen nu nog niet genoeg wissels voor:
https://ecms.railaccess.be/DMS/ds/nl/11886605
Re: Dertig piekuurtreinen op de tocht
Geplaatst: 04 apr 2011, 20:49
door rail s
calabria schreef:Joris schreef:Hallo,
En waarom niet meer treinen rondsturen via Brussel-West?
Luchthaven-West-Zuid(-Vorst of terug)
Groeten,
Joris De Mol
Daar liggen nu nog niet genoeg wissels voor:
https://ecms.railaccess.be/DMS/ds/nl/11886605
waar zie je een probleem?
Re: Dertig piekuurtreinen op de tocht
Geplaatst: 04 apr 2011, 21:00
door ronny
Mechanik schreef:dat is dus juist het punt ... treinen afschaffen in de hoop dat de spits daardoor beter gaat verlopen is UTOPIE, die maatregel heeft maar 1 bedoeling BESPAREN zonder dat het echt merkbaar is ... maar hun op jaarbasis wel VEEL centen bespaard ....
Dit geeft in ieder geval ook meer ruimte op lijn 36 zodat (hopelijk) de stoptreinen uit Leuven wat minder lang moeten wachten op de treinen uit de luchthaven.
Re: Dertig piekuurtreinen op de tocht
Geplaatst: 04 apr 2011, 21:46
door dentheo
rail s schreef:
waar zie je een probleem?
Ik vind de aansluiting in Schaarbeek rampzalig voor een frequente dienst...
Lijn 27 daarentegen is prachtig aangesloten.....