Pagina 6 van 61
					
				
				Geplaatst: 15 jul 2006, 17:57
				door 5307
				das een feit  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 16 jul 2006, 01:27
				door Tux
				waarom geen varkensneus snuit als stuurstand gebruiken  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 16 jul 2006, 01:44
				door Steven
				Tux schreef:waarom geen varkensneus snuit als stuurstand gebruiken  

 
 mee die past er nu is volledig ni bij 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 16 jul 2006, 17:11
				door 13'erke
				Amai, een pak van men hart dat ze de 13-kop gaan gebruiken 
  
 , die sybic-kop zo'n misbaksel 
 
Nu alleen nog wa wachten tot we'm kunnen spotten.
Groot probleem: wa gaan ze nu met de 27 aanvangen , die past er ni helemaal bij he  

 , gaan ze de 13 er nu voorzetten of ni , of is het mss wachten tot de 14 er is?
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 16 jul 2006, 17:38
				door 5307
				ze waren van plan om enkele 27ers te herverven in de kleuren van een M6, maar jah, ...
			 
			
					
				
				Geplaatst: 16 jul 2006, 18:05
				door Steven
				13'erke schreef:Amai, een pak van men hart dat ze de 13-kop gaan gebruiken 
  
 , die sybic-kop zo'n misbaksel 
 
Nu alleen nog wa wachten tot we'm kunnen spotten.
Groot probleem: wa gaan ze nu met de 27 aanvangen , die past er ni helemaal bij he  

 , gaan ze de 13 er nu voorzetten of ni , of is het mss wachten tot de 14 er is?
 
1 de originele cybic is wel mooi 

2 de 27 hangt nu soms al is (p trein onder meer) voor een stam met een stuurrijtuig bij dus zo een ramp is da ni
3 de 14 zal echt nog wel wa op zich laten wachten
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 jul 2006, 00:00
				door NSNMBS
				En de voorste deuropening is dunner. Zal dat 1 deur zijn? Of komen daar 2 dunne deuren a la DD-AR in Nederland.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 jul 2006, 09:50
				door Jonathan
				Steven schreef:13'erke schreef:Amai, een pak van men hart dat ze de 13-kop gaan gebruiken 
  
 , die sybic-kop zo'n misbaksel 
 
Nu alleen nog wa wachten tot we'm kunnen spotten.
Groot probleem: wa gaan ze nu met de 27 aanvangen , die past er ni helemaal bij he  

 , gaan ze de 13 er nu voorzetten of ni , of is het mss wachten tot de 14 er is?
 
1 de originele cybic is wel mooi 

2 de 27 hangt nu soms al is (p trein onder meer) voor een stam met een stuurrijtuig bij dus zo een ramp is da ni
3 de 14 zal echt nog wel wa op zich laten wachten
 
27? 21 ook, hoor. Als ik de 8006 (Landen-Oostende, 11xM6) pak, hangt er 3/4 van de keren een HLE 21 aan. Voor de rest een 27.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 jul 2006, 10:44
				door 5307
				hebben de 21 geen last om zo'n gewicht voorts te slepen??  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 jul 2006, 10:52
				door Jonathan
				5307 schreef:hebben de 21 geen last om zo'n gewicht voorts te slepen??  

 
Die doet dat perfect, de 8006 slepen.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 jul 2006, 10:54
				door SteC
				Ik heb hier een keer gehoord dat je het verschil tussen de 21 en de 27 pas boven de 100 gaat voelen.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 jul 2006, 11:04
				door 5307
				kan zijn
HLE21:
Vermogen 3130 kW 
HLE27: 
Vermogen  4150 kW
als er een 21 in wervik moet vertrekken, dan zie ik altijd dat deze veel meer moeite hebben om een M6-ram van 10 voort te trekken dan een 27, nuja, kan zijn ze
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 jul 2006, 13:50
				door TBbart
				zo een verschil ga je niet vlug voelen hoor... en onderling een bepaalde identieke reeks kan je ook verschillen merken, van trekkracht tot remmen... dat hangt een beedje van machien tot machien af. Dat hangt af van de laatste revisie, nazicht, afstelling... dus je kan een 27 hebben die tam optrekt een een 21 die goed trekt 

 terwijl de ene meer KW heeft dan de ander 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 jul 2006, 15:13
				door Jochen
				Steven schreef:da lijkt mij gewoon de neus van hle13/i11 te zijn zoals te verwachten was
Duidelijk te zien aan dien middenpoot tussen de twee voorste ruiten 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 26 jul 2006, 19:00
				door Trainspotterke
				Leve de 13-kop! 
