2701: Laatste spot : 21/02/12 te Halle (Stijn91)
2704: Laatste spot : 21/02/12 te Brussel-Zuid (Stijn91)
2706: Laatste spot : 21/02/12 te Brussel-Zuid (Stijn91)
2710: Laatste spot : 21/02/12 te Brussel-Zuid (Stijn91)
2717: Laatste spot : 21/02/12 te Brussel-Zuid (Stijn91)
2720: Laatste spot : 21/02/12 te Brussel-Zuid (Stijn91)
2726: Laatste spot : 21/02/12 te Brussel-Zuid (Stijn91)
2727: Laatste spot : 21/02/12 te Brussel-Zuid (Stijn91)
2729: Laatste spot : 21/02/12 te Brussel-Zuid (Stijn91)
2735: Laatste spot : 21/02/12 te Brussel-Zuid (Stijn91)
2739: Laatste spot : 21/02/12 te Brussel-Zuid (Stijn91)
2747: Laatste spot : 21/02/12 te Brussel-Zuid (Stijn91)
2750: Laatste spot : 21/02/12 te Brussel-Zuid (Stijn91)
2751: Laatste spot : 21/02/12 te Brussel-Zuid (Stijn91)
2752: Laatste spot : 21/02/12 te Brussel-Zuid (Stijn91)
2754: Laatste spot : 21/02/12 te Brussel-Zuid (Stijn91)
2757: Laatste spot : 21/02/12 te Brussel-Zuid (Stijn91)
2759: Laatste spot : 21/02/12 te Brussel-Zuid (Stijn91)
2704: Laatste spot: 21/02/2012 te Namen (Marcad)
2745: Laatste spot: 21/02/2012 te Namen (Marcad)
2752: Laatste spot: 22/02/2012 te Namen (Marcad)
2756: Laatste spot: 21/02/2012 te Namen (Marcad)
2758: Laatste spot: 22/02/2012 te Namen (Marcad)
Bij het verlaten van Antwerpen Noord, aan de vertakking Schijn.
Normaal is het een 23 met vier M4, maar ik heb ook wel eens een formatie gezien van drie rijtuigen M4 opgesloten tussen twee locs type 26.
2713 13422 banked out of Liege by 2315
2722 was seen going for 13420 at Verviers Central
2702 IC2031 then replaced by 1814 for next part of diagram
2704 at Aarschot for P train