Modernisering Breaks

Alles over reizigerstreinen in België.
Dietrich

Re: Modernisering Breaks

Bericht door Dietrich »

Even ergens geupload:

Afbeelding

Het moest zijn dat het veranderd is, maar dit is zogezegd de configuratie voor de NMBS.
LML

Bericht door LML »

Ik vind dat multifunctionele compartiment in de gemoderniseerde 'break' zeker geen overbodige luxe. Er mag toch zeker een multifunctionele ruimte zijn? Een plaats waar je uw fiets (en ik heb het niet over vouwfietsen) kan plaatsen, een groter stuk bagage of een buggy, rolstoelpatiënt,... Daar dient die ruimte toch voor? En als er geen enkel van bovenstaande gevallen in die ruimte aanwezig is/zijn, kan je steeds gaan zitten. Akkoord, het is wel naast elkaar met een aantal mensen (à la 'aanschuiven bij de ziekenkas', bij de biep een aantal stoelen doorschuiven), maar je hebt toch een zitplaats...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
ivand

Bericht door ivand »

Vergis ik mij, of zitten er nu toch automatische binnendeuren in? Die grote glasoppervlakte en verluchtingsroosters doen alvast niet aan de oude deuren denken.
groentje

Bericht door groentje »

Die eerste klas is echt wel geweldig :? Niet eens een armsteun tussen de zetels. Komaan, Mechelen, dit kan toch beter?
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Het enige wezenlijke verschil is dus het andere stofje op de zetel, lijkt het zo. Zeer spijtig want de eerste klas van een Break vandaag is een plaats waarin ik graag reis.
Steve

Bericht door Steve »

groentje schreef:Die eerste klas is echt wel geweldig :? Niet eens een armsteun tussen de zetels. Komaan, Mechelen, dit kan toch beter?
Is een armsteun tussen de stoelen dan zó gebruikelijk in eerste klas? I11/MS96 is eigenlijk het enige materieel mét een dubbele armleuning dat ik me voor de geest kan halen...
Steven

Bericht door Steven »

In buitenlandse treinen zie je het wel meer in de Belgische treinen is het inderdaad een rariteit.
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Dat ziet er niet slecht uit, dat smaakt naar meer !

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Duikbril AM86

Bericht door Duikbril AM86 »

zetels eerste klas. Afbeelding
Je hebt dus weer een microscoop nodig om het verschil tussen 1ste en 2de klas te zien, de reiziger die 54% meer betaald wordt weer eens bedrogen. Men doet werkelijk nog geen moeite om eens eens een tapyt, leeslampjes of extra beenruimte of terug muurschilderingen te voorzien om een duidelijk verschil te maken tussen 1ste klas en 2de klas.
Mensen die nooit de trein nemen zien in die nieuwe Breaks niet eens het verschil tussen 1ste klas en 2de klas.
Alleen het stofje is lichtjes verschillend, weeral een pluim voor op de hoed van de NMBS...
Beesty

Bericht door Beesty »

Ja inderdaad een schande. Ze moeten niet zeggen dat er anders niet voldoende doorgang is tussen de 2 rijen .. als het vroeger wel mogelijk was om 2x2 opstelling te gebruiken met "aangename" zetels waar je wat relax in zat. Verdomde k*zetels van tegenwoordig pffff. :(
Wat mij betreft gebruiken ze die nieuwe stellen en M6'n maar voor een voetbal-risicomatch waarbij veel supporters per trein gaan.. In de hoop ze hem van onder tot boven afbreken! :evil:
Break302

Bericht door Break302 »

Hier de 308 bij de terug rit na de pers voor stelling te Luik.
Afbeelding Jos
Robin

Bericht door Robin »

maandag komt de pers te mechelen :)
de werf is nog nooit zo proper en leeg geweest :mrgreen:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bart

Bericht door Bart »

Wat me wel weer is opgevallen, dat ze onder het 1ste en 3de rijtuig de afzonderingskranen niet achter een gesloten kastje hebben geplaatst, maar deze nog altijd open en bloot laten staan.
HijDieHetWeet

Bericht door HijDieHetWeet »

Er was slechts 1 fotograaf in Luik. De persvoorstelling is effectief maandag.
Stijn D.C.
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Hoi, zijn er hier soms mensen die op de CW van Mechelen werken aub?
Plaats reactie