Pagina 51 van 124

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 14 okt 2009, 19:02
door Dietrich
Even ergens geupload:

Afbeelding

Het moest zijn dat het veranderd is, maar dit is zogezegd de configuratie voor de NMBS.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 14 okt 2009, 22:24
door LML
Ik vind dat multifunctionele compartiment in de gemoderniseerde 'break' zeker geen overbodige luxe. Er mag toch zeker een multifunctionele ruimte zijn? Een plaats waar je uw fiets (en ik heb het niet over vouwfietsen) kan plaatsen, een groter stuk bagage of een buggy, rolstoelpatiënt,... Daar dient die ruimte toch voor? En als er geen enkel van bovenstaande gevallen in die ruimte aanwezig is/zijn, kan je steeds gaan zitten. Akkoord, het is wel naast elkaar met een aantal mensen (à la 'aanschuiven bij de ziekenkas', bij de biep een aantal stoelen doorschuiven), maar je hebt toch een zitplaats...

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 15 okt 2009, 09:15
door ivand
Vergis ik mij, of zitten er nu toch automatische binnendeuren in? Die grote glasoppervlakte en verluchtingsroosters doen alvast niet aan de oude deuren denken.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 15 okt 2009, 19:49
door groentje
Die eerste klas is echt wel geweldig :? Niet eens een armsteun tussen de zetels. Komaan, Mechelen, dit kan toch beter?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 15 okt 2009, 19:50
door Dietrich
Het enige wezenlijke verschil is dus het andere stofje op de zetel, lijkt het zo. Zeer spijtig want de eerste klas van een Break vandaag is een plaats waarin ik graag reis.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 15 okt 2009, 20:06
door Steve
groentje schreef:Die eerste klas is echt wel geweldig :? Niet eens een armsteun tussen de zetels. Komaan, Mechelen, dit kan toch beter?
Is een armsteun tussen de stoelen dan zó gebruikelijk in eerste klas? I11/MS96 is eigenlijk het enige materieel mét een dubbele armleuning dat ik me voor de geest kan halen...

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 15 okt 2009, 20:11
door Steven
In buitenlandse treinen zie je het wel meer in de Belgische treinen is het inderdaad een rariteit.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 15 okt 2009, 20:29
door HLE 2302
Dat ziet er niet slecht uit, dat smaakt naar meer !

greetz 2302

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 16 okt 2009, 17:21
door Duikbril AM86
zetels eerste klas. Afbeelding
Je hebt dus weer een microscoop nodig om het verschil tussen 1ste en 2de klas te zien, de reiziger die 54% meer betaald wordt weer eens bedrogen. Men doet werkelijk nog geen moeite om eens eens een tapyt, leeslampjes of extra beenruimte of terug muurschilderingen te voorzien om een duidelijk verschil te maken tussen 1ste klas en 2de klas.
Mensen die nooit de trein nemen zien in die nieuwe Breaks niet eens het verschil tussen 1ste klas en 2de klas.
Alleen het stofje is lichtjes verschillend, weeral een pluim voor op de hoed van de NMBS...

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 16 okt 2009, 21:59
door Beesty
Ja inderdaad een schande. Ze moeten niet zeggen dat er anders niet voldoende doorgang is tussen de 2 rijen .. als het vroeger wel mogelijk was om 2x2 opstelling te gebruiken met "aangename" zetels waar je wat relax in zat. Verdomde k*zetels van tegenwoordig pffff. :(
Wat mij betreft gebruiken ze die nieuwe stellen en M6'n maar voor een voetbal-risicomatch waarbij veel supporters per trein gaan.. In de hoop ze hem van onder tot boven afbreken! :evil:

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 20 okt 2009, 15:53
door Break302
Hier de 308 bij de terug rit na de pers voor stelling te Luik.
Afbeelding Jos

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 20 okt 2009, 16:15
door Robin
maandag komt de pers te mechelen :)
de werf is nog nooit zo proper en leeg geweest :mrgreen:

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 20 okt 2009, 18:23
door Bart
Wat me wel weer is opgevallen, dat ze onder het 1ste en 3de rijtuig de afzonderingskranen niet achter een gesloten kastje hebben geplaatst, maar deze nog altijd open en bloot laten staan.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 20 okt 2009, 18:52
door HijDieHetWeet
Er was slechts 1 fotograaf in Luik. De persvoorstelling is effectief maandag.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 20 okt 2009, 22:05
door Stijn D.C.
Hoi, zijn er hier soms mensen die op de CW van Mechelen werken aub?