moiStijn D.C. schreef:Hoi, zijn er hier soms mensen die op de CW van Mechelen werken aub?
Modernisering Breaks
Re: Modernisering Breaks
Re: Modernisering Breaks
Ik , tot Mei 2009, altijd aan de break's gestaan , tussentijdse revisie weliswaar.Stijn D.C. schreef:Hoi, zijn er hier soms mensen die op de CW van Mechelen werken aub?

-
Stijn D.C.
- Berichten: 801
- Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
- Contacteer:
Re: Modernisering Breaks
Het is omdat ik voor msts een variant van de cabview zou willen maken, en vermits die memorlampen verzet zijn
voltmeters... moet ik dus nieuwe cabview maken met front en 2 zijkanten
En vermits er nog maar 1 gerenoveerde is, en die nog in testfases rijdt, is het moeilijk om zelf cabfoto's te gaan maken.
voltmeters... moet ik dus nieuwe cabview maken met front en 2 zijkanten
En vermits er nog maar 1 gerenoveerde is, en die nog in testfases rijdt, is het moeilijk om zelf cabfoto's te gaan maken.
Re: Modernisering Breaks
Als ik die stuurpostfoto van dien break goed bekijk, zie ik daar precies toch nog altijd de blauwe memorlamp opstaan.Steven schreef:die memorlampen zijn TBL1+ lampen geworden![]()
Al vind ik dat opzich ook al bizar, omdat den 308 voor zijn modernistatie reeds voorzien was, van het gewoon TBL systeem, en reeds een gong had ipv blauwe lamp.
Op den 808 die met TBL1+ rijdt, is de blauwe memorlamp vervangen door een gong, en bij mijn weten was het toch de bedoeling dat ze allemaal met een gong zouden uitgerust worden?
Re: Modernisering Breaks
Dat dacht ik ook, maar wie zijn wij he 
Ben dus door uw bericht gaan zoeken naar de foto en wat beter gaan kijken, het is geen TBL1+ als ik het nu goed bekijk, daarvoor moet je 5 lampjes hebben en ik zie er maar 3 als ik me niet vergis. Komt alvast niet overeen met wat voorzien is voor TBL1+.
Ben dus door uw bericht gaan zoeken naar de foto en wat beter gaan kijken, het is geen TBL1+ als ik het nu goed bekijk, daarvoor moet je 5 lampjes hebben en ik zie er maar 3 als ik me niet vergis. Komt alvast niet overeen met wat voorzien is voor TBL1+.
Re: Modernisering Breaks
idd.Steven schreef:Dat dacht ik ook, maar wie zijn wij he
Ben dus door uw bericht gaan zoeken naar de foto en wat beter gaan kijken, het is geen TBL1+ als ik het nu goed bekijk, daarvoor moet je 5 lampjes hebben en ik zie er maar 3 als ik me niet vergis. Komt alvast niet overeen met wat voorzien is voor TBL1+.
Misschien is het de versie TBL2+
Binnenkort krijg je daar wel een bijlage voor, die je in den HLT moet steken, van kracht onmiddelijk, om nadien 4x uitgesteld te worden
Re: Modernisering Breaks
Dus op Antwerpen-Luik komen de eerste vernieuwde Breaks?
Weet al iemand welk ritnummer?
Weet al iemand welk ritnummer?
-
Trammist
Re: Modernisering Breaks
Hewel, ik moet zeggen dat ik het nieuwe interieur een pak beter kan smaken na dit filmpje!
-
Dietrich
Re: Modernisering Breaks
Ik zie een automatische binnendeur maar het ziet er naar uit dat dit enkel aan het compartiment voor rolstoelen is.
Ik ben benieuwd de eerste keer ze rijden in de dienst.
Ik ben benieuwd de eerste keer ze rijden in de dienst.
-
treinbruno
- Berichten: 2406
- Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
- Locatie: Singapore
Re: Modernisering Breaks
de pakwagen kan nog steeds gebruikt worden bij fietsentransport, nu kunnen er echter meer dan twee fietsen mee van in het begin en de tbg moet niet tussenkomen. Je kan de pakwagen dus bezien als een eventuele extra reserve ruimte om nog fietsen mee te nemen.
-
Presario
Re: Modernisering Breaks
De eerste Break komt dus op dus eerst op de ritnummers 29xx? Iemand van CW mechelen met update ivm 2e Break?
