Pagina 52 van 124
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 20 okt 2009, 22:06
door Robin
Stijn D.C. schreef:Hoi, zijn er hier soms mensen die op de CW van Mechelen werken aub?
moi

Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 21 okt 2009, 20:41
door poyaud
Stijn D.C. schreef:Hoi, zijn er hier soms mensen die op de CW van Mechelen werken aub?
Ik , tot Mei 2009, altijd aan de break's gestaan , tussentijdse revisie weliswaar.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 21 okt 2009, 21:03
door Stijn D.C.
Het is omdat ik voor msts een variant van de cabview zou willen maken, en vermits die memorlampen verzet zijn
voltmeters... moet ik dus nieuwe cabview maken met front en 2 zijkanten
En vermits er nog maar 1 gerenoveerde is, en die nog in testfases rijdt, is het moeilijk om zelf cabfoto's te gaan maken.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 21 okt 2009, 21:08
door Steven
die memorlampen zijn TBL1+ lampen geworden

Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 22 okt 2009, 01:27
door Bart
Steven schreef:die memorlampen zijn TBL1+ lampen geworden
Als ik die stuurpostfoto van dien break goed bekijk, zie ik daar precies toch nog altijd de blauwe memorlamp opstaan.
Al vind ik dat opzich ook al bizar, omdat den 308 voor zijn modernistatie reeds voorzien was, van het gewoon TBL systeem, en reeds een gong had ipv blauwe lamp.
Op den 808 die met TBL1+ rijdt, is de blauwe memorlamp vervangen door een gong, en bij mijn weten was het toch de bedoeling dat ze allemaal met een gong zouden uitgerust worden?
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 22 okt 2009, 10:26
door Steven
Dat dacht ik ook, maar wie zijn wij he

Ben dus door uw bericht gaan zoeken naar de foto en wat beter gaan kijken, het is geen TBL1+ als ik het nu goed bekijk, daarvoor moet je 5 lampjes hebben en ik zie er maar 3 als ik me niet vergis. Komt alvast niet overeen met wat voorzien is voor TBL1+.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 22 okt 2009, 12:43
door Bart
Steven schreef:Dat dacht ik ook, maar wie zijn wij he

Ben dus door uw bericht gaan zoeken naar de foto en wat beter gaan kijken, het is geen TBL1+ als ik het nu goed bekijk, daarvoor moet je 5 lampjes hebben en ik zie er maar 3 als ik me niet vergis. Komt alvast niet overeen met wat voorzien is voor TBL1+.
idd.
Misschien is het de versie TBL2+
Binnenkort krijg je daar wel een bijlage voor, die je in den HLT moet steken, van kracht onmiddelijk, om nadien 4x uitgesteld te worden

Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 26 okt 2009, 20:05
door HijDieHetWeet
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 26 okt 2009, 20:10
door Kristofke
Dus op Antwerpen-Luik komen de eerste vernieuwde Breaks?
Weet al iemand welk ritnummer?
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 26 okt 2009, 20:45
door Trammist
Hewel, ik moet zeggen dat ik het nieuwe interieur een pak beter kan smaken na dit filmpje!
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 26 okt 2009, 21:27
door Dietrich
Ik zie een automatische binnendeur maar het ziet er naar uit dat dit enkel aan het compartiment voor rolstoelen is.
Ik ben benieuwd de eerste keer ze rijden in de dienst.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 26 okt 2009, 22:43
door treinbruno
wat is het nut van een pakwagen als er al een fietsenzone in de trein is

Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 26 okt 2009, 22:47
door Kristofke
interne post, waardevervoer, etc
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 26 okt 2009, 23:01
door Steven
de pakwagen kan nog steeds gebruikt worden bij fietsentransport, nu kunnen er echter meer dan twee fietsen mee van in het begin en de tbg moet niet tussenkomen. Je kan de pakwagen dus bezien als een eventuele extra reserve ruimte om nog fietsen mee te nemen.
Re: Modernisering Breaks
Geplaatst: 27 okt 2009, 15:40
door Presario
De eerste Break komt dus op dus eerst op de ritnummers 29xx? Iemand van CW mechelen met update ivm 2e Break?