Misschien wel... heb ooit gelezen dat machinisten van SNCF Fret "gemiddeld" maar TWEE uur per shift een trein besturen.Stuka schreef:Oei oei, dan zal ik een tandje moeten bijsteken
Als dat bij jullie ook zo is , dan moet dat dus 4 uur worden....
Misschien wel... heb ooit gelezen dat machinisten van SNCF Fret "gemiddeld" maar TWEE uur per shift een trein besturen.Stuka schreef:Oei oei, dan zal ik een tandje moeten bijsteken
msts.be schreef: Construction work on the new station, built by Network Rail, started last year.
Bron: http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/ ... a-day.html
Even een station van £17 miljoen openen voor één trein per dag, tuurlijk..Zelfs in België worden bedragen van zo'n orde alleen ertegenaan gesmeten als we praten over stations zoals Luik-Guillemins, Leuven, Antwerpen-Centraal, Brugge in mindere mate, binnenkort ook Mechelen..
Hopelijk ben je dan niet te laat als je die enige trein moet hebben, want dan ben je wel gezien natuurlijk..
Voor 17 miljoen pond bouw je geen Luik-Guillemins of Antwerpen Centraal.msts.be schreef: Even een station van £17 miljoen openen voor één trein per dag, tuurlijk..Zelfs in België worden bedragen van zo'n orde alleen ertegenaan gesmeten als we praten over stations zoals Luik-Guillemins, Leuven, Antwerpen-Centraal, Brugge in mindere mate, binnenkort ook Mechelen..
Hopelijk ben je dan niet te laat als je die enige trein moet hebben, want dan ben je wel gezien natuurlijk..
msts.be schreef: Even een station van £17 miljoen openen voor één trein per dag, tuurlijk..Zelfs in België worden bedragen van zo'n orde alleen ertegenaan gesmeten als we praten over stations zoals Luik-Guillemins, Leuven, Antwerpen-Centraal, Brugge in mindere mate, binnenkort ook Mechelen..
Antwerpen Centraal heeft inderdaad een pak meer gekost. 1,6 miljard euro, om precies te zijn... Het nieuwe station in Corby zelf heeft overigens helemaal geen 17 miljoen gekost. Het hele project om weer reizigerstreinen op de Kettering - Corby lijn te krijgen heeft 3 miljoen gekost. Daarbij komt dan nog de kost voor drie treinstellen. Mischien dat daar die 17 milioen totale kost vandaan komt...dentheo schreef:msts.be schreef: Even een station van £17 miljoen openen voor één trein per dag, tuurlijk..Zelfs in België worden bedragen van zo'n orde alleen ertegenaan gesmeten als we praten over stations zoals Luik-Guillemins, Leuven, Antwerpen-Centraal, Brugge in mindere mate, binnenkort ook Mechelen..
Ik vrees dat ge er minstens 50 à 70 keer naast zit...