Pagina 53 van 61

Geplaatst: 25 sep 2007, 23:20
door Shrek
Joris schreef:Hallo,
Nogtans heeft de 2704 ook al MUX, dus dat klopt niet helemaal...
dan krijgen ze allemaal mux :P
logisch natuurlijk, maar nu zullen er niet te veel 21'ers moeten uitvallen want alle M4+M5 stuurstanden samen vragen om 50 21'ers :P

Geplaatst: 26 sep 2007, 21:57
door Joris
Hallo,
Vergeet niet dar er enkel P-treinen met een 20'er gereden worden, dus dan zitten we al aan 48... 48/60, moet lukken, denk ik.
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 28 sep 2007, 11:03
door 5941
gisteren was het in FTR weer en leuke combinatie 27+stam M6+M6bdx+27

gr hans

Geplaatst: 28 sep 2007, 13:46
door Shrek
daarstraks reed 1 van de IC's op antwerpen-brussel met stuurrijtuig op kop ! :P

Geplaatst: 28 sep 2007, 13:50
door super1500
Nu de IC-N in echte trekduw met M6 gereden wordt, wordt er blijkbaar (opnieuw) de ganse dag met M6 gereden (en niet meer met AM96 's middags)

Geplaatst: 28 sep 2007, 14:21
door Shrek
de IC naar antwerpen van 9u03 in mechelen waren nochtans 3 Ms96's :wink:

Geplaatst: 28 sep 2007, 16:20
door msts.be
Jawel, ook 's middags kwamen er toch AM96'en te pas op de IC I.Waarschijnlijk kan men nu met de AM96 van de IC G schuiven aangezien die ook al grotendeels met M6 rijden..

Mijn laatste waarnemingen: woensdag zat er alvast zeker één stam met M6 BDx (met de 2741 trekkend/duwend), gisteren ook maar dan werd de stam toch omkaderd door 2 HLE27 (dus feitelijk werd de stuurstand niet gebruikt), vandaag heb ik er geen gezien..

Geplaatst: 09 okt 2007, 14:29
door pietmol
vandaag 9 okt om 12u03 in Brussel noord IC-i naar Antwerpen genomen. Deze werd verzorgd door trein met M6 rijtuigen en bestuurd vanaf de M6 stuurstand.

wat me wel opviel bij deze trein was de slechte toestand van de zetelbekleding in het rijtuig 1ste klasse: bij quasi alle zetels vertoonde de bekleding ernstige sporen van slijtage (vooral aan de rugleuningen)

Geplaatst: 09 okt 2007, 14:36
door Wover
Zoals bij de I11'en (in eerste klasse zijn die ook erg vervaagd) of nog erger?

Geplaatst: 09 okt 2007, 14:44
door pietmol
Wover schreef:Zoals bij de I11'en (in eerste klasse zijn die ook erg vervaagd) of nog erger?
in die 'bult', op zo'n 30 a 50 cm van de onderkant is het 'haar' van de bekleding zo goed als weg...

Geplaatst: 09 okt 2007, 14:59
door Wover
Vreemd. Misschien het werk van vandalen?

Geplaatst: 09 okt 2007, 15:05
door Shrek
neenee, ik heb het ook al opgemerkt, dat begon zelfs al toen die rijtuigen nog als tweede klasse rondreden :o

Geplaatst: 09 okt 2007, 16:59
door treinbruno
heb gezien aan de gegevens van de M6 bdx dat die nie in luxemburg mag - normale M6'en wel. -- maar er staat wel op dat hij aan 1500V aan 50% mag rijden.

zullen die dan nooit naar luxemburg gaan ?

Geplaatst: 09 okt 2007, 18:08
door 260689
treinbruno schreef:heb gezien aan de gegevens van de M6 bdx dat die nie in luxemburg mag - normale M6'en wel. -- maar er staat wel op dat hij aan 1500V aan 50% mag rijden.

zullen die dan nooit naar luxemburg gaan ?
ze moeten dat er nog opplakken

Geplaatst: 09 okt 2007, 18:49
door Bert
Hebben ze al testen gedaan op het luxenburgse net?