De nieuwe loks reeks 18
Re: De nieuwe loks reeks 18
de nieuwe op de baan? ik heb een abo en nog niks gezien en op de site staat ook nog niks.
Ligt al inde winkel, ik denk dat we die 1 van dezer dagen wel thuis ontvangen.Steven schreef:de nieuwe op de baan? ik heb een abo en nog niks gezien en op de site staat ook nog niks.
Yep,
Ze zijn verzonden.
Ik had de proefdruk wel gezien maar heb hem zeer diagonaal gelezen.
Deze keer heeft men niet gemeld wanneer ze bij de drukker waren om te drukken of verzonden zijn.
Dus morgen of overmorgen weten we meer.
Ze zijn verzonden.
Ik had de proefdruk wel gezien maar heb hem zeer diagonaal gelezen.
Deze keer heeft men niet gemeld wanneer ze bij de drukker waren om te drukken of verzonden zijn.
Dus morgen of overmorgen weten we meer.
Ik heb de ODB (via interne factage) reeds vrijdag ontvangen. Lang zal het niet meer duren...
Had men overigens voor de M6 stammen niet gewoon beter motorwagens besteld? Bombardier kan die probleemloos leveren.HLE 2302 schreef:Ik heb al het gerucht gehoord dat de NMBS ermee dreigt om het contract op te zeggen met Siemens wegens te veel problemen (communicatie met stuurstand M6 dat Siemens zelf niet recht krijgt ofzo)
Hier bestaat al een topic over, nl. '12000 extra zitplaatsen dankzij 90 M6-dubbeldekstreinen', gemakkelijk te zoeken met de zoekfunctie. En daar is het thema dubbeldeksrijtuigen <=> dubbeldekstreinstellen al aangehaald (o.a. door mezelf over de mDDM van NS, maar dan in M6-versie)...K V B schreef:Had men overigens voor de M6 stammen niet gewoon beter motorwagens besteld? Bombardier kan die probleemloos leveren.HLE 2302 schreef:Ik heb al het gerucht gehoord dat de NMBS ermee dreigt om het contract op te zeggen met Siemens wegens te veel problemen (communicatie met stuurstand M6 dat Siemens zelf niet recht krijgt ofzo)
Kunnen we het hier over de E-loc 18 (Siemens) houden?

Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Vandaag OP DE BAAN ook ontvangen en inderdaad het staat daar ook in op de pagina 8.Bibke schreef:In welke OP DE BAAN staat dat?HLE 2302 schreef:Ik heb al het gerucht gehoord dat de NMBS ermee dreigt om het contract op te zeggen met Siemens wegens te veel problemen (communicatie met stuurstand M6 dat Siemens zelf niet recht krijgt ofzo)
Vandaag stond het zelfs in op de baan ... dus er moet toch iets van waarheid inzitten ...
greetz 2302
Er staat ook bij dat Siemens sinds de maand mei een zware schadevergoeding betaalt wegens laattijdige indienstname.
Dit contract is dus veel beter opgesteld dan het contract tussen HSA en het ministerie van Verkeer en Waterstaat over de HSL-Zuid in Nederland.
Vraag ik me ook af, het is hier wel héél stil rond geworden...b-loc schreef:Hoe zit het nog met deze locs?

Ik vraag het mij ook af... Weet iemand nog iets meer over de problemen, gaan die opgelost worden door Siemens?

Vanmorgen zag ik 2 18-en in Aachen-West staan, waaronder de 1804.
Gr. Andreas
Gr. Andreas
Eerst moeten de problemen met de loc zelf opgelost zijn. Het lijken serieuse problemen te zijn.