Re: BENELUX
Geplaatst: 09 jun 2016, 10:06
Neen, maar we kunnen wel de memor-krokodil weigerendentheo schreef:Kan Infrabel TBL1+ opleggen ?

Neen, maar we kunnen wel de memor-krokodil weigerendentheo schreef:Kan Infrabel TBL1+ opleggen ?
Inclusief pakweg de NZV of bijvoorbeeld omleidingsroutes (L36, L37, L94, ...)?Shrek schreef:Ja, die isntalleren dat allemaal. HST's krijgen een uitzondering, zij mogen nog op krokodil rijden totdat Infrabel ETCS op de betrokken lijnen heeft geïnstalleerd (die zijn allemaal al gepland en in aanbouw/ontwerp).Steve schreef:En hoe zit het nu alweer met het goederenvervoer, inclusief de privé-operatoren? Hebben die nu al allemaal TBL1+ of zal dat in de nabije toekomst zo zijn? En quid HST's op de plaatsen zonder ETCS?
Maar dan er nog steeds zonder TBL1+ gereden worden en dat zuiver op de seinen.Shrek schreef:Neen, maar we kunnen wel de memor-krokodil weigerendentheo schreef:Kan Infrabel TBL1+ opleggen ?
Ja, ook daar komt ETCS1.Steve schreef:Inclusief pakweg de NZV?Shrek schreef:Ja, die isntalleren dat allemaal. HST's krijgen een uitzondering, zij mogen nog op krokodil rijden totdat Infrabel ETCS op de betrokken lijnen heeft geïnstalleerd (die zijn allemaal al gepland en in aanbouw/ontwerp).Steve schreef:En hoe zit het nu alweer met het goederenvervoer, inclusief de privé-operatoren? Hebben die nu al allemaal TBL1+ of zal dat in de nabije toekomst zo zijn? En quid HST's op de plaatsen zonder ETCS?
Ah neen, dat is verboden he. Een trein moet minstens het veiligheidsniveau van de kroko hebben. In de praktijk betekent dat dus TBL1+ of ETCS op de lijnen waar de krokos weggaan.Bibke schreef:Maar dan er nog steeds zonder TBL1+ gereden worden en dat zuiver op de seinen.Shrek schreef:Neen, maar we kunnen wel de memor-krokodil weigerendentheo schreef:Kan Infrabel TBL1+ opleggen ?
Je fietst om m'n vraag heen van de omleidingsroutesShrek schreef:Ja, ook daar komt ETCS1.Steve schreef:Inclusief pakweg de NZV?Shrek schreef: Ja, die isntalleren dat allemaal. HST's krijgen een uitzondering, zij mogen nog op krokodil rijden totdat Infrabel ETCS op de betrokken lijnen heeft geïnstalleerd (die zijn allemaal al gepland en in aanbouw/ontwerp).
Die stond er nog niet bij toen ik antwoorddeSteve schreef:Je fietst om m'n vraag heen van de omleidingsroutesShrek schreef:Ja, ook daar komt ETCS1.Steve schreef: Inclusief pakweg de NZV?
Komt ETCS op alle verbindingen en TBL1+ op de rustigere lijnen (bijvoorbeeld de L44 naar Spa), of is het streven op termijn ook zulke zijlijntjes naar ECTS te brengen (lijkt me kostbaar)?Shrek schreef:Ah neen, dat is verboden he. Een trein moet minstens het veiligheidsniveau van de kroko hebben. In de praktijk betekent dat dus TBL1+ of ETCS op de lijnen waar de krokos weggaan.Bibke schreef:Maar dan er nog steeds zonder TBL1+ gereden worden en dat zuiver op de seinen.Shrek schreef: Neen, maar we kunnen wel de memor-krokodil weigeren
Na 2020 krijgen ook deze lijntjes ETCS.Nadleeh schreef:Komt ETCS op alle verbindingen en TBL1+ op de rustigere lijnen (bijvoorbeeld de L44 naar Spa), of is het streven op termijn ook zulke zijlijntjes naar ECTS te brengen (lijkt me kostbaar)?Shrek schreef:Ah neen, dat is verboden he. Een trein moet minstens het veiligheidsniveau van de kroko hebben. In de praktijk betekent dat dus TBL1+ of ETCS op de lijnen waar de krokos weggaan.Bibke schreef: Maar dan er nog steeds zonder TBL1+ gereden worden en dat zuiver op de seinen.
Op dit moment nog geen enkele.IGBT-6000 schreef:Een kleine vraag : Hoeveel spoorweg operatoren rijden nu hun goederentreinen van Antwerpen tot Luxemburg (Athus) onder controle van ETCS?
Geert