Pagina 57 van 124
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 24 dec 2009, 11:38
				door melle
				Zijn er eigenlijk al wat meer foto's van de break te vinden?
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 27 dec 2009, 12:34
				door Terminus
				melle schreef:Zijn er eigenlijk al wat meer foto's van de break te vinden?
In Spoorwegjournaal enkele foto's.
Iemand die weet of de vernieuwde break morgen op Antwerpen - Luik van dienst is?
 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 08 jan 2010, 22:54
				door joachim
				Ik ben schrijnwerker in CW-Mechelen en wij zijn nog volop bezig aan de 380. Volgens de planning zou deze eind februari moeten klaar zijn. Heb vandaag gezien dat ze bezig waren om hem te koppelen. Er is qua schrijnwerk allessinds nog veel werk aan.
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 11 jan 2010, 18:36
				door bobke
				Heeft iemand foto's van de nieuwe breaks?
grtn
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 11 jan 2010, 21:55
				door Robin
				bobke schreef:Heeft iemand foto's van de nieuwe breaks?
grtn
zie pagina 46  

 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 15 jan 2010, 17:19
				door Trammist
				Ik heb de nieuwe break zien tussen Antwerpen-Bercem en Centraal, volgens Railtime zou het IR 2815 Brussel-Antwerpen zijn geweest. 
Enfin ja, ik denk het, want ik zat in de tram (lijn 8 ), die stevig volgepropt zat...
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 16 jan 2010, 00:02
				door treinbruno
				Ik heb hem ook gezien vandaag in Antwerpen Berchem, was trein 8215 Noorderdokken-Aarschot.
Die trein bestond uit 2 breaks, eerst een gewone, en de tweede was een gemoderniseerde waar reizigers inzaten  

 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 16 jan 2010, 00:10
				door Trammist
				Dan vrees ik dat ik niet goed gezien heb, want ik spotte hem om 16:35 tussen FCV en FN, en die trein reed richting FN... Nochtans leek die neus verdacht veel op een AM80m ...
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 16 jan 2010, 21:12
				door treinbruno
				Misschien werd die nieuwe break er pas in FN bijgezet, waardoor het dus wel mogelijk is...
Of misschien zijn er al 2 gemoderniseerde  

 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 19 jan 2010, 14:58
				door HijDieHetWeet
				De 380 zou een valentijnscadeau moeten worden.
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 19 jan 2010, 18:41
				door tomdg
				Geloof dat de 308 in panne staat in Kinkempois iets met de omvormers en GPS<->GSM-R een collega is er vorige week nog naartoe geweest om de bedrading te controleren.
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 19 jan 2010, 18:56
				door HLE 2302
				tomdg schreef:Geloof dat de 308 in panne staat in Kinkempois iets met de omvormers en GPS<->GSM-R een collega is er vorige week nog naartoe geweest om de bedrading te controleren.
Hij is daarnet desondanks gezien in A'pen, stond vooraan in een afgeschafte trein ... treinbestuurder kon niet in de stuurpost.
Dat heb je nu eenmaal als je matrieel laat rijden waarvan de meeste tb's nog geen sleutel hebben. 
Greetz 2302
 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 19 jan 2010, 19:06
				door Steven
				TB's hebben wel een sleutel, in de meeste depot's hangt een bericht uit van de manier waarop deze verdeeld worden. In fbmz moest je er gewoon zelf omgaan bij de instructeurs. Hoe het in de andere depots gebeurd weet ik niet.
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 19 jan 2010, 19:06
				door Presario
				Hebben ze het sleutelmechanisme dan veranderd? Zou mij toch ook maar dom zijn 

 
			 
			
					
				Re: Modernisering Breaks
				Geplaatst: 19 jan 2010, 19:20
				door trainfreak
				Presario schreef:Hebben ze het sleutelmechanisme dan veranderd? Zou mij toch ook maar dom zijn 

 
Waarom? Nu kan iedereen zomaar binnenwandelen in de stuurpost.
Met een speciale sleutel wordt dat al veel moeilijker.