BENELUX
Re: BENELUX
In Nederland is een keer een V250 ingezet in de Beneluxtrein als vervangend materieel op Amsterdam - Roosendaal. Tussen Schiphol en Rotterdam is deze zelfs over de HSL gegaan, i.v.m. vertraging ofzo. Het was niet gepland maar kwam toevallig zo uit. 

Nu je het "schrijft" , ging die toen niet stuk in Roosendaal en werd door een collega verder naar Brussel gereden en ook weer terug. Ik meen 13/10.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Ik vermoed dat de OBB-rijtuigen enkele dagen vroeger uit dienst worden genomen om ze klaar te maken om terug naar Oostenrijk te sturen. Misschien duikt er dan wel een fyra-stel op in de Benelux? Of om nog Belgisch personeel op te leiden...?
Hij rijdt nu al praktisch dagelijks rond in Belgie, dat komt wel in orde.
De minister moest eens op het laatste moment "ja" zeggen , dan willen zij niet "gepakt" worden

De minister moest eens op het laatste moment "ja" zeggen , dan willen zij niet "gepakt" worden

Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Vandaag heeft de ÖBB'er voor het laatst in passagiersdienst gereden op trein 9236 en 9241 onder andere. Beide ritten heb ik nog op meegereisd, morgen zal ik nog wel een foto uploaden.
-
Ik las in een bericht op het Nederlandse forum OpeensHadIkHet dat hij niet meer vervangen hoeft te worden, want als ze hem niet weg lieten gaan zou de ÖBB stam de komende twee weken toch niet rijden, maar in onderhoud zijn.
2 weken lang onderhoud? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.Bordensteker schreef:Ik las in een bericht op het Nederlandse forum OpeensHadIkHet dat hij niet meer vervangen hoeft te worden, want als ze hem niet weg lieten gaan zou de ÖBB stam de komende twee weken toch niet rijden, maar in onderhoud zijn.
-
Hoi,
Ik vind het wel spijtig dat de OBB rijtuigen niet meer op de Benelux rijden.Deze rijtuigen waren in mijn ogen beter dan de NS rijtuigen.
Lukas
Ik vind het wel spijtig dat de OBB rijtuigen niet meer op de Benelux rijden.Deze rijtuigen waren in mijn ogen beter dan de NS rijtuigen.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Klopt , het rijgedrag was ook prachtig (als waarnemer langs de baan).Lukas schreef:Hoi,
Lukas
In de kelder van Antwerpen klonken ze dan weer zwaarder....
Die zijn toch even zwaar als de Nederlandse ? of niet ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
-
De komende twee weken rijdt de Benelux en fyra zonder reserve stammen rond. Reserve is er in de vorm van een V250.
En die V250 kan dan ook zonder veel gedoe op de (volledige) Benelux worden ingezet? Heeft al het betrokken personeel de nodige opleidingen genoten?MaartendeJ schreef:De komende twee weken rijdt de Benelux en fyra zonder reserve stammen rond. Reserve is er in de vorm van een V250.
Da's interessant. Ik hoor net dat V250 pas vanaf 8 december 2012 in België mag rijden met reizigers (vandaar dat testritten in België met 'test-reizigers' zijn geannulleerd). Ik vraag me dan ook af wet er op 1dec gaat gebeuren met die speciale rit voor abbonnees?MIVB-reiziger schreef:En die V250 kan dan ook zonder veel gedoe op de (volledige) Benelux worden ingezet? Heeft al het betrokken personeel de nodige opleidingen genoten?MaartendeJ schreef:De komende twee weken rijdt de Benelux en fyra zonder reserve stammen rond. Reserve is er in de vorm van een V250.
spoorwegrealist