Pagina 58 van 87
					
				Re: Renovatie AM75 ?
				Geplaatst: 20 nov 2017, 09:39
				door groentje
				Misschien verminderd vermogen? Dat is ook een reden om uit de kelder te blijven...
			 
			
					
				Re: Renovatie AM75 ?
				Geplaatst: 20 nov 2017, 12:21
				door Nadleeh
				Mag dat allemaal wel van de Nederlandse instanties  

 ?
 
			 
			
					
				Re: Renovatie AM75 ?
				Geplaatst: 20 nov 2017, 14:34
				door dentheo
				wimkalmthout schreef: ↑20 nov 2017, 09:20
Vandaag reed stel 824 de P trein 7200 (Roosendaal 6u53 - Antwerpen Centraal 7u49).
Vertrok ook uitzonderlijk vanuit Essen volgens de planner.
 
Mag Roosendaal niet binnen...
 
			 
			
					
				Re: Renovatie AM75 ?
				Geplaatst: 20 nov 2017, 20:15
				door bram2727
				Hallo iemand meer nieuws hier over ?
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=2 ... &source=54  Blijkbaar mogen desiro roosendaal binnen ?
Sory als dit hier niet hoordt
 
			 
			
					
				Re: Renovatie AM75 ?
				Geplaatst: 20 nov 2017, 20:20
				door Steven
				Raar nieuws want er werd altijd gezegd dat de Desiro niet werkt met spanningen lager dan 2000V.
			 
			
					
				Re: Renovatie AM75 ?
				Geplaatst: 20 nov 2017, 21:05
				door Nadleeh
				Er is ook in Nederland volgens mij nog nooit een Desiro gespot. Enige testritten zou je dan verwachten.
			 
			
					
				Re: Renovatie AM75 ?
				Geplaatst: 20 nov 2017, 22:48
				door spurt2244
				Desiro kan niet zomaar in Roosendaal komen, Desiro heeft geen ATB en kan niet rijden onder een lagere voltage dan in België.
Groetjes uit Nederland.
			 
			
					
				Re: Renovatie AM75 ?
				Geplaatst: 20 nov 2017, 22:58
				door Shrek
				spurt2244 schreef: ↑20 nov 2017, 22:48
Desiro kan niet zomaar in Roosendaal komen, Desiro heeft geen ATB en kan niet rijden onder een lagere voltage dan in België.
Groetjes uit Nederland.
 
De ATB is niet noodzakelijk een probleem, voor grensbaanvakken wordt er wel eens een ontheffing gegeven, zoals voor de T13 naar Maastricht bijvoorbeeld. De spanning is natuurlijk wel een groter probleem.
 
			 
			
					
				Re: Renovatie AM75 ?
				Geplaatst: 21 nov 2017, 15:58
				door Ducktape
				wimkalmthout schreef: ↑20 nov 2017, 09:20
Vandaag reed stel 824 de P trein 7200 (Roosendaal 6u53 - Antwerpen Centraal 7u49).
Vertrok ook uitzonderlijk vanuit Essen volgens de planner.
Ik vond ook dat hij niet zo vlug optrok daarom dat hij via het ringspoor reed en niet via de tunnel ?
gr
 
824 had slechts 50% tractie, daardoor reed die niet via de tunnel.
 
			 
			
					
				Re: Renovatie AM75 ?
				Geplaatst: 25 nov 2017, 12:08
				door treinzot
				Na de 806,dacht ik dat de 825 zou volgen die klaar zou zijn?
Vervolgens de 828?
Kurt.
			 
			
					
				Re: Renovatie AM75 ?
				Geplaatst: 25 nov 2017, 14:57
				door treinzot
				Bak 2 van de 825 en andere zijn bijna klaar dacht ik,juist nog samenstellen heb ik gehoord.
Grt.
 
			 
			
					
				Re: Renovatie AM75 ?
				Geplaatst: 28 nov 2017, 00:56
				door Wouterh12
				Wat gebeurt er met al die beschadigde rijtuigen en delen van stellen die daar in de buurt staan (CW Mechelen)? Een beschadigd stuk MS96 is zichtbaar, maar er staan nog meer dergelijke gevallen. Is het nog de bedoeling om daar onderdelen van te gebruiken?
			 
			
					
				Re: Renovatie AM75 ?
				Geplaatst: 06 dec 2017, 18:36
				door msts.be
				Volgende stel voor renovatie stond gisteren klaar in de bundel in Muizen: 810.
			 
			
					
				Re: Renovatie AM75 ?
				Geplaatst: 06 dec 2017, 19:01
				door Shrek
				msts.be schreef: ↑06 dec 2017, 18:36
Volgende stel voor renovatie stond gisteren klaar in de bundel in Muizen: 810.
 
Die staat daar al een paar weken klaar, maar er is geen haast bij blijkbaar.
 
			 
			
					
				Re: Renovatie AM75 ?
				Geplaatst: 13 dec 2017, 14:33
				door treinzot
				Zou de 825 de werkplaats van Mechelen al hebben verlaten?
Grt.