Re: gewijzigde samenstelling.
Geplaatst: 17 nov 2011, 20:12
En vanaf Herentals zat deze waarschijnlijk al half volwbrm schreef:^^^ De P-trein Herentals - Brussel-Zuid reed vandaag maar met 1 AM86 i.p.v. 2


En vanaf Herentals zat deze waarschijnlijk al half volwbrm schreef:^^^ De P-trein Herentals - Brussel-Zuid reed vandaag maar met 1 AM86 i.p.v. 2
Denk je nu echt dat die samenstellingen op dit ogenblik nog niet voor 99.99% vast liggen, en dat men nog gauw even gaat kijken of het ook met minder kan? Zou het niet eerder kunnen dat met de herfst ook het aantal defecte treinstellen stijgt?profke schreef:da's altijd , vanaf ong 1 maand voor dat de treinregeling verandert... alsof ze elk jaar eens willen proberen hoelang ze op halve kracht kunnen rijden. Als't lukt bestendigen ze da, denk ik
Vandaag hetzelfde van dat.Stijn91 schreef:P7954 was vandaag met 1 Sprinter ipv 2.
Enkele L-treinen worden daar inderdaad met ms 96 gereden. Reden: de klassieke stellen mogen Luxemburg niet meer binnen, en soms komt het met de beurtregelingen beter uit om een Belgische L-trein met ms 96 te rijden.Dieselfreak schreef:Ik nam gisteren in Libramont de stoptrein van 20 uur 52 richting Namen, om in Poix-Saint-Hubert uit te stappen. Deze trein was geen klassiekje, maar een Deense Neus. Is dat normaal?
Wat is het probleem? Klassiekjes hebben eeuwenlang (bij wijze van spreken) naar Luxemburg gereden, en nu mag het ineens niet meer?overweg13 schreef:Enkele L-treinen worden daar inderdaad met ms 96 gereden. Reden: de klassieke stellen mogen Luxemburg niet meer binnen, en soms komt het met de beurtregelingen beter uit om een Belgische L-trein met ms 96 te rijden.Dieselfreak schreef:Ik nam gisteren in Libramont de stoptrein van 20 uur 52 richting Namen, om in Poix-Saint-Hubert uit te stappen. Deze trein was geen klassiekje, maar een Deense Neus. Is dat normaal?
Wat is het probleem? Klassiekjes hebben eeuwenlang (bij wijze van spreken) naar Luxemburg gereden, en nu mag het ineens niet meer?overweg13 schreef:Enkele L-treinen worden daar inderdaad met ms 96 gereden. Reden: de klassieke stellen mogen Luxemburg niet meer binnen, en soms komt het met de beurtregelingen beter uit om een Belgische L-trein met ms 96 te rijden.Dieselfreak schreef:Ik nam gisteren in Libramont de stoptrein van 20 uur 52 richting Namen, om in Poix-Saint-Hubert uit te stappen. Deze trein was geen klassiekje, maar een Deense Neus. Is dat normaal?
Als ik het goed voorheb: het beveiligingssysteem.LHOON schreef:Wat is het probleem? Klassiekjes hebben eeuwenlang (bij wijze van spreken) naar Luxemburg gereden, en nu mag het ineens niet meer?overweg13 schreef:Enkele L-treinen worden daar inderdaad met ms 96 gereden. Reden: de klassieke stellen mogen Luxemburg niet meer binnen, en soms komt het met de beurtregelingen beter uit om een Belgische L-trein met ms 96 te rijden.Dieselfreak schreef:Ik nam gisteren in Libramont de stoptrein van 20 uur 52 richting Namen, om in Poix-Saint-Hubert uit te stappen. Deze trein was geen klassiekje, maar een Deense Neus. Is dat normaal?
HalloTom024 schreef:Inderdaad, enkel stellen of locs met Memor (501-524 + 2001 t/m 2007) mogen Luxemburg nog binnen.