Als je het comfort verwijderd dus.carlos schreef:Breaks zijn enkel goed voor L-treintjes als je het middenrijtuig opnieuw verwijderd.

op de L-treintjes hasselt-leuven zitten sinds een jaar ook breaks. De dienstregeling (in het weekend toch) is nog steeds die van de tijd dat er daar klassiekskes reden. De breaks zijn altijd te rap en moeten in alle stations ne minuut wachtencarlos schreef: op L-trein 2856 zijn de breaks niet instaat om de dienstregeling te volgen: trein vertrekt bijna dagelijks met een vertraging van 15 minuten in Aarschot (de vertraging bij aankomst bedraagt dagelijks tussen 5 & 10 minuten).
Breaks zijn enkel goed voor L-treintjes als je het middenrijtuig opnieuw verwijderd.
gisteren nog de l-trein hasselt leuven genomen: 3 gerenoveerde tweetjes.Shrek schreef:op de L-treintjes hasselt-leuven zitten sinds een jaar ook breaks. De dienstregeling (in het weekend toch) is nog steeds die van de tijd dat er daar klassiekskes reden. De breaks zijn altijd te rap en moeten in alle stations ne minuut wachtencarlos schreef: op L-trein 2856 zijn de breaks niet instaat om de dienstregeling te volgen: trein vertrekt bijna dagelijks met een vertraging van 15 minuten in Aarschot (de vertraging bij aankomst bedraagt dagelijks tussen 5 & 10 minuten).
Breaks zijn enkel goed voor L-treintjes als je het middenrijtuig opnieuw verwijderd.
1ste laat die middenste rijtuigen maar waar ze zijn.carlos schreef: op L-trein 2856 zijn de breaks niet instaat om de dienstregeling te volgen: trein vertrekt bijna dagelijks met een vertraging van 15 minuten in Aarschot (de vertraging bij aankomst bedraagt dagelijks tussen 5 & 10 minuten).
Breaks zijn enkel goed voor L-treintjes als je het middenrijtuig opnieuw verwijderd.
Ah, die real time info zou dus in principe kunnen gebruikt worden voor de "klanten" via tinternet, zoals ze dat bij de DB doen of de ThalysSteven schreef:wij hebben intraweb, al wat ik wil opzoeken (en ik neem er de tijd voor want de pc op de depot is zeker ni de snelste lol) dan kan ik zien welke trein hoeveel vertraging heeft onder voorwaarde da ik de ritnr en datum juist ingeef. ...
Ik werk vlakbij het station. Zes minuten volstaan om mijn spullen te pakken, de straat over te steken en naar het perron te gaan. Op een paar minuten komt het niet aan, maar er zijn zo van die dagen dat de hele dienstregeling in de soep draait, en dan is het wel handig om daar vooraf weet van te hebben.Wover schreef:Da's toch niet de moeite, meestal is het toch maar 10 minuten, en normaal zou je dan al onderweg moeten zijn naar het station.
Steven, dit is niet ernstig: als er klachten zijn dan moet je niet afkomen met cijfers uit een week dat er weinig reizigers zijn (schoolvakantie)...Steven schreef:1ste laat die middenste rijtuigen maar waar ze zijn.carlos schreef: op L-trein 2856 zijn de breaks niet instaat om de dienstregeling te volgen: trein vertrekt bijna dagelijks met een vertraging van 15 minuten in Aarschot (de vertraging bij aankomst bedraagt dagelijks tussen 5 & 10 minuten).
Breaks zijn enkel goed voor L-treintjes als je het middenrijtuig opnieuw verwijderd.
2de ik heb wat opzoekwerk gedaan ivm uw 2856
vorige week wo, do en vrijdag was deze telkens op tijd in leuven (op tijd vertrokken te antwerpen)
gisteren had deze 4 minuten bij aankomst in aarschot en nog steeds toen deze in leuven was
juist voor en achter deze stoptrein zitten een aantal Ptreinen en een IC, indien er in deze combinatie
7306 vertrek te aarschot om 7u26 P trein (brussel)
2856 7u32 L trein (leuven)
7363 7u37 P trein (brussel)
1529 7u41 IC trein (kust)
1 schakel scheef zit krijgt de L trein automatisch de laagste prioriteit zeker omdat deze leuven als eindbestemming heeft en dus geen andere lijn meer hoeft te nemen, als je die andere drie te veel vertraging geeft, ga je het schema van L36 en L36N op dat uur ook omver gooien en dit door 1 treintje? beetje realist blijven dus als je voorbeelden geeft, zeker als ik vaststel da op vier dagen dat ik hem opzoek maar 1 dag vertraging is
7306 vertrek te aarschot om 7u26 P trein (brussel)Steven schreef:1ste laat die middenste rijtuigen maar waar ze zijn.carlos schreef: op L-trein 2856 zijn de breaks niet instaat om de dienstregeling te volgen: trein vertrekt bijna dagelijks met een vertraging van 15 minuten in Aarschot (de vertraging bij aankomst bedraagt dagelijks tussen 5 & 10 minuten).
Breaks zijn enkel goed voor L-treintjes als je het middenrijtuig opnieuw verwijderd.
2de ik heb wat opzoekwerk gedaan ivm uw 2856
vorige week wo, do en vrijdag was deze telkens op tijd in leuven (op tijd vertrokken te antwerpen)
gisteren had deze 4 minuten bij aankomst in aarschot en nog steeds toen deze in leuven was
juist voor en achter deze stoptrein zitten een aantal Ptreinen en een IC, indien er in deze combinatie
7306 vertrek te aarschot om 7u26 P trein (brussel)
2856 7u32 L trein (leuven)
7363 7u37 P trein (brussel)
1529 7u41 IC trein (kust)
1 schakel scheef zit krijgt de L trein automatisch de laagste prioriteit zeker omdat deze leuven als eindbestemming heeft en dus geen andere lijn meer hoeft te nemen, als je die andere drie te veel vertraging geeft, ga je het schema van L36 en L36N op dat uur ook omver gooien en dit door 1 treintje? beetje realist blijven dus als je voorbeelden geeft, zeker als ik vaststel da op vier dagen dat ik hem opzoek maar 1 dag vertraging is