Geplaatst: 21 okt 2007, 14:48
de stoptreintjes krijgen nrs van 651 tot 699 de icb krijgt nrs tussen 601 en 650
Steven schreef:de stoptreintjes krijgen nrs van 651 tot 699 de icb krijgt nrs tussen 601 en 650
Ik weet alleen dat ze de L-treinen Aalst-Geraardsbergen ook terug met Breaks gaan doen. Dit waren vroeger rode klassiekjes, vervolgens Breaks, Sprinters en vanaf december terug Breaks.1.Waar halen ze deze Breaks vandaan want voor zover ik het weet hebben ze Breaks tekort?
Het feit dat ik in het spoorboekje heb moeten opzoeken over welke treinen je het had, bewijst dat de discussie wel degelijk relevant is.OO-MSS schreef:Maar genoeg over dit (vind het persoonlijk niet waard om een hele discussie te starten over een x meer of een x minder)
Wie zegt dat ? Het zijn net gemoderniseerde stellen am 66-79 die terug komen op lijn 90... zie ook mijn webstek http://spoorvreter.be/blog/?page_id=207Dietrich schreef:Ik weet alleen dat ze de L-treinen Aalst-Geraardsbergen ook terug met Breaks gaan doen. Dit waren vroeger rode klassiekjes, vervolgens Breaks, Sprinters en vanaf december terug Breaks.
Die Playmobil-uitvinding komt wel niet van mij maar van een ander lid van dit forum (juist ter informatie, ik ga hier niet met een ander zijn eer lopenDuikbril AM86 schreef:MW reeks 41 of Wasmachines reeks 41 of volgens Dietrich Playmobil treintjes
1) De IR trein De Panne > Luchthaven worden vanaf 9 december MS96 stellen ipv breaks.OO-MSS schreef: 1.Waar halen ze deze Breaks vandaan want voor zover ik het weet hebben ze Breaks tekort?
Zoals ik al eens vermeld heb op dit forum: de IR De Panne - Luchthaven - Landen zou slechts gedeeltelijk met MS96 gereden worden. Maar ik heb dit nieuws natuurlijk niet officieel!Bart schreef:1) De IR trein De Panne > Luchthaven worden vanaf 9 december MS96 stellen ipv breaks.OO-MSS schreef: 1.Waar halen ze deze Breaks vandaan want voor zover ik het weet hebben ze Breaks tekort?
2) De L trein Sint-Niklaas > Leuven (Nu IR Sint-Niklaas>Mechelen>Leuven>Antwerpen) worden sprinters ipv Breaks.
Dan ga ik weer wat meer langs De Panne gaan ri. Kust. Maar die Breaks op de L73, dat is iets te weinig comfort voor een te lange afstand.Merijn schreef:Zoals ik al eens vermeld heb op dit forum: de IR De Panne - Luchthaven - Landen zou slechts gedeeltelijk met MS96 gereden worden. Maar ik heb dit nieuws natuurlijk niet officieel!Bart schreef:1) De IR trein De Panne > Luchthaven worden vanaf 9 december MS96 stellen ipv breaks.OO-MSS schreef: 1.Waar halen ze deze Breaks vandaan want voor zover ik het weet hebben ze Breaks tekort?
2) De L trein Sint-Niklaas > Leuven (Nu IR Sint-Niklaas>Mechelen>Leuven>Antwerpen) worden sprinters ipv Breaks.
Ja lap, daar vreesde ik al voorBart schreef: 2) De L trein Sint-Niklaas > Leuven (Nu IR Sint-Niklaas>Mechelen>Leuven>Antwerpen) worden sprinters ipv Breaks.
Naar het schijnt gaat de NMNS pas begin november beginnen communiceren over de nieuwe dienstregeling...Rob schreef:Kent iemand al de nieuwe dienstregeling tussen Leuven en Mechelen op werkdagen vanaf december 2007 ? Zullen de supercomfortabele rijtuigen die de huidige stoptrein vormen echt verdwijnen op dit traject en vervangen worden door -brrr- sprinters ? Alvast bedankt!