Re: Foto's van Wilson
Geplaatst: 01 aug 2010, 18:50
Dank u 
Is dat een mazout kraan die daar nog staat rechts op de foto?melle schreef:Leuke reportage!
Maar..Is dit niet een beetje gevaarlijk?Op een spoor gaan staan waar een vertrekkensklaar staat?
Zal eerder een oud waterkraan zijn denk ik.Rétro schreef:Is dat een mazout kraan die daar nog staat rechts op de foto?melle schreef:Leuke reportage!
Maar..Is dit niet een beetje gevaarlijk?Op een spoor gaan staan waar een vertrekkensklaar staat?
Knappe foto's!
DDM Bvk
E-loc 1843
In de DDM-1
Boven 2e klasse
Omgebouwde ex 1e klas onder
Balkon
Onder 1e klas
Onder 2e klas
Stuurpost
ICRm stam
1760 + ICRm
DD-AR te Leiden CS
Plan V + mDDM
Stuurpost Plan V
Plan V
SLET
ICMm
RN 6464
Olympische ICM
Einde
HLE 2113 + M4
Cityrail 998
HLE 2305 + M4
HLE 2104 + M4
M4 Bdx
HLE 2103 + M5m
HLE 2757 + 2753
HLE 1189 + M5
HLE 2614 + M6
HLE 2156 + M4 + 2120
HLE 2330
HLE 2744
AM80 348
HLE 1188 + M5
HLE 2372
HLE 1182
Cabine
HLE 2722
La finNeen dat is niet waar. Ook sommige stoptreinen worden gesleept (al is het een minderheid) maar de meerderheid van de IC/IR's rijden met treinstellen. Deze reportage geeft een beetje een fout beeld omdat Wilson enkel locs gefotografeerd heeft. Als hij ook alle treinstellen die hij zag zou fotograferen was de reportage 3x langerAlexNL schreef:Heb ik het goed als ik zeg dat de NMBS voor stoptreinen treinstellen inzet, en voor IR/IC rijtuigen + locs? Het is een behoorlijke hoeveelheid locs die ik op de foto's zie, tenslotte. Mooie foto's!
Idd, de AM96 bv staan hier niet op foto terwijl die ook héél frequent in Brussel rijden. Op L59 bv rijdt er geen enkele gesleepte trein (op de P7010 en P8010 na). Nochtans rijden hier op weekdagen 4 IC's en 1 L-trein per uur.Shrek schreef:Neen dat is niet waar. Ook sommige stoptreinen worden gesleept (al is het een minderheid) maar de meerderheid van de IC/IR's rijden met treinstellen. Deze reportage geeft een beetje een fout beeld omdat Wilson enkel locs gefotografeerd heeft. Als hij ook alle treinstellen die hij zag zou fotograferen was de reportage 3x langerAlexNL schreef:Heb ik het goed als ik zeg dat de NMBS voor stoptreinen treinstellen inzet, en voor IR/IC rijtuigen + locs? Het is een behoorlijke hoeveelheid locs die ik op de foto's zie, tenslotte. Mooie foto's!
Dat klopt helemaal. Ik ben een grote fan van NMBS locs en gesleepte treinen.sncf-sncb schreef:Leuke foto's!
Ik zou bijna denken dat je een fan bent van de NMBS locomotieven.Wat natuurlijk prachtmachine's zijn.
Dan ben je hier natuurlijk beter af dan in nederlandWilson schreef:Dat klopt helemaal. Ik ben een grote fan van NMBS locs en gesleepte treinen.
Treinstellen zijn leuk en aardig en efficient, maar ik heb liever gesleepte treinen ( loc + rijtuigen ).